Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en god konsulent til at rydde op i vores kode!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Santiago, Chile
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har en god dating webside kørende i sydamerika som vi selv har udviklet fra bunden af datingchile.cl (PHP/MySQL)

Dog kan vi se at som siden vokser går hastigheden drastisk ned set fra brugernes synspunkt!

Dette er naturligvis ikke acceptabelt da det er en betalingsside, men vi er også klar over at det er meget sandsynligt at fejlene skal findes i vores kode (det gik lidt stækt med at få det hele skruet sammen til sidst..)

Vi eftersøger derved en hardcore "code cleaner" der virkelig har forstand på at optimere/effektivisere en så stor og kompliceret side som et socialt medie.

Kontakt os venligst hvis du/I vil tilbyde jeres services, og henvis os gerne til dygtige konsulenter hvis du er bekendt med nogle gode kontakter.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

 Hvilket sprog er siden kodet i? hvilken database benytter i?

Jeg har netop arbejdet en del med den slags opgaver, lige pt. er jeg igang med at lave optimering af en MySQL database som pt vokser med 1GB om ugen, og det tal forventes at fordobles det næste halve år.

Du må meget gerne tage fat i mig på mmc@mc-solutions.dk med lidt flere beskrivelser, så ser vi hvad vi finder ud af.

Fra Santiago, Chile
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry - det skulle jeg naturligvis have haft med:

PHP/MySQL

 

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det kan sagtens være koden eller optimeringen på databasen, den er gal med (højst sandsynligt). Dog vil jeg lige gøre opmærksom på, at I bør bruge gzip pluginet til Apache, da I så komprimerer filerne (undtagen billeder) ca. 80% i størrelse. Jeg kan se at i på nuværende tidspunkt ikke bruger det: http://www.gidnetwork.com/tools/gzip-test.php

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Matster:

Sorry - det skulle jeg naturligvis have haft med:

PHP/MySQL

Så er det uden tvivl mig du skal have fat i. Jeg er frisk på at tage en opgave af den størelse/art ind her i sommerferien.

Jeg vil derudover fraråde dig at tage imod enkeltstående råd som f.eks. det Frespa kommer med, du er nødt til at vide hvad der forårsager sløv-hed på din maskine før du forsøger at lave det. Hvis problemet er båndbrede, vil Frespa's råd muligvis hjælpe, hvis problemet derimod er for høj cpu belastning vil ovenstående råd faktisk forværer problemet.

Der skal en samlet pakke til for at du får løst dine problemer :)

Fra Santiago, Chile
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Programmørerne siger at vi allerede bruger dette - ser du noget der indikerer at det ikke er sådan?

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Matster:

Sorry - det skulle jeg naturligvis have haft med:

PHP/MySQL

Så er det uden tvivl mig du skal have fat i. Jeg er frisk på at tage en opgave af den størelse/art ind her i sommerferien.

Jeg vil derudover fraråde dig at tage imod enkeltstående råd som f.eks. det Frespa kommer med, du er nødt til at vide hvad der forårsager sløv-hed på din maskine før du forsøger at lave det. Hvis problemet er båndbrede, vil Frespa's råd muligvis hjælpe, hvis problemet derimod er for høj cpu belastning vil ovenstående råd faktisk forværer problemet.

Der skal en samlet pakke til for at du får løst dine problemer :)

Skarpt spottet ;)! 100% enig.

Til trådstarter: Prøv at følge mit link fra sidste indlæg.

Fra Santiago, Chile
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger apache module mod_deflate får jeg at vide - nogle kommentarer til det system??

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Det er ikke nok bare at have det installeret, det skal også konfigureres til at ramme alle js-, css- og html/php-filer.

Fra Santiago, Chile
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Og systmet er ikke konfigureret kan du se??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)