Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er momsregistreret men stadig på kontanthjælp !!!

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

haha dem har jeg da aldrig lagt mærke til før...

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det du laver er ikke på nogen måde smart og ca. 600 dansker sider hvert år i fængsel for det, og hvis ikke du oplyser noget til din kommune, told og skat og andre meget snart, så ender du måske også der med alle de menesker som er sure på dig her, og HUSK lige det er ikke kun os iværksætter som er her men også nogen med noget mere magt følger med på amino.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide hvor længe der går inden nogen googler PLL Design, finder hans website, dernæst hans adresse og sender en venlig e-mail til hans lokale kommune...

Fra Virum
Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har været oppe at bekende at mit firma nu er ophørt (lukket) og at firmaet eller mig ikke har tjent nogen penge på det.

være gang jeg skulle melde min moms på skat.dk havde jeg ikke tjent nogen penge. så der skrev jeg 0 være gang. og selv om jeg ikke tjente på min virksomhed så. og jeg har givet Lyngby-Taarbaek Kommune alle de papirer jeg har angående mit firma så der kan de ikke trække noget fra i min kontant hjælp.

Fra Virum
Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

nej på det tidspunkt vidste jeg ikke at jeg var på vej ud i socialbedrageri. men det har jeg da lært nu.

og ja nu har jeg brænd fingerende godt og grund på grund af mine egne fejl. så kan jeg bare tag mig sammen.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du gør er ULOVLIGT !.

Kig lige i dine kontanthjælpspapir. Du må ikke eje virksomhed når du modtager kontanthjælp.

Det betegnes som bedrageri, har gjordt det samme da jeg søgte kontanthjælp og ikke viste mit cvr nr skulle slettes ellers var jeg ikke berettigt til offentlig hjælp.

Få du det cvr nr slettet, ellers kan du resikere at skal betale alt kontanthjælp tilbage igen

Fra Virum
Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har oplyst til kommunen hvor meget jeg har tjen osv. og jeg har tjent 0 kr "ingenting"

så derfor kan de ikke trække det fra min kontanthjælp.

man kan jo ikke trække noget fra min kontanthjælp som ikke eksistere.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

læste ikke lige de sidste to indlæg.

men godt du er ude af det nu..

og held og lykke i fremtiden med et real firma :-)

Fra Virum
Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=31439264

 

det står at min firma er ophørt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber virkelig, du har lært lektien :-) Fint at du gerne ville være iværksætter, så istedet for at tage imod kontanthjælp, hvorfor finder du dig så ikke et job - mine lokale supermarkeder søger feks hele tiden medhjælpere, flaskedrenge osv - og så arbejder videre på dine iværksætter idéer i fritiden ? Det har rigtigt mange af os iværksættere gjort og det er helt legitimt !

Men jeg synes virkelig det er dybt dybt problematisk med alt det sociale bedrageri - jeg har det selv tæt inde på livet i forbindelse med en venindes mand, som modtager invalidepension selvom han går på arbejde hver dag (sort) hos een af sine bekendte. De ved, hvad jeg mener om det - og jeg har virkelig skældt dem ud for det - men det forandrer ingenting. Og jeg nænner bare ikke at anmelde dem, da de har små børn....! Og jeg synes, det er så forargeligt, ikke mindst pga at vi skatteydere betaler for bedrageriet. Og forargeligt at jeg ikke tør anmelde ham ! Nogen forslag?! Pernille

       

 

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)