Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbutikker - Hvem bestemmer over ens butik?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg søger lidt information omkring diverse webbutik løsninger, som man kan købe.

Hvilke løsninger er der?

Og vigtigst af alt. Hvis man selv har nogle "funktioner" til sin butik. Er udbyderne af løsningerne så villige til at tilpasse deres løsning, så den dækker mit behov? Også selvom det ikke er en funktion de skal udvikle for en, men en funktion som andre har lavet og som blot kan sættes ind i min butik?

// Brinaldo

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer _fuld_stændig an på hvem du handler med og hvilke aftaler du laver.

Typisk skal det enten være opensource, eller ny-udvikling og i begge tilfælde virksomheder med kvalificerede folk for at de kan tilbyde den slags specialudviklinger :)

Dbh

Mikkel

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Selvom den "blot kan sættes ind" er der formentlig stadig en del arbejde ifbm. afprøvning af og kundeservice på den nye funktion.

Vh.
Christian
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Brinaldo:

Hvilke løsninger er der?

VI vender lige bøtten 180 grader. Hvilke behov har du, så er det nemmere at svare.

Brinaldo:

Hvis man selv har nogle "funktioner" til sin butik. Er udbyderne af løsningerne så villige til at tilpasse deres løsning, så den dækker mit behov? Også selvom det ikke er en funktion de skal udvikle for en, men en funktion som andre har lavet og som blot kan sættes ind i min butik?

Det du beder om kan højst sandsynligt ikke lade sig gøre.

Funktionalitet har noget at gøre med hvordan det du skal bruge er programmeret og man kan ikke bare tage en funktionalitet fra et produkt og flytte den over i et andet produkt.

Der skal højst sandsynligt ske en omprogrammering af det du efterspørger.

Brug for hjælp ? tlf.: 61795118

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste udbydere af standardiserede og hostede løsninger tilbyder ikke mulighed for, at du kan udvide med funktioner som de ikke allerede tilbyder. Med Redpitt, som jeg er med til at drive, kan vi godt tilbyde dette - og andre gør det sikkert også. Men som sagt, ikke alle. Så spørg relevante leverandører direkte.

Når det så er sagt er det vigtigt at understrege, som andre her også har sagt, at en "funktion" ikke nødvendigvis bare kan flyttes fra et system til et andet. Mange gange skal funktionen programmeres helt om, så den fungerer i det nye system. Men dette kommer helt an på hvilke funktioner der er tale om. Igen er det bedste at tage din liste med hen til en leverandør som du overvejer og så løbe det igennem med dem. De vil kunne svare dig mere præcist på lige dine ønsker

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Brinaldo:
Og vigtigst af alt. Hvis man selv har nogle "funktioner" til sin butik. Er udbyderne af løsningerne så villige til at tilpasse deres løsning, så den dækker mit behov? Også selvom det ikke er en funktion de skal udvikle for en, men en funktion som andre har lavet og som blot kan sættes ind i min butik?

Det kommer helt an på leverandøren.

Vi udvikler fx ikke ny funktionalitet ud over den som allerede findes i Magento (som er en del). Til gengæld kan vi tilbyde en fast lav pris til de 90% kunder som har rigeligt i ovenstående features.

Det skal dog siges at der til Magento er en del udvidelsesmoduler så inden man får kodet ekstra funktionalitet kan det betale sig at tjekke om dette ikke allerede er lavet.

Du er velkommen til at læse mere om vores produkt her: http://getashop.dk

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar alle sammen.

Jeg kan godt se, at jeg ikke var konkret nok. Men det var der en årsag til, da jeg ikke kan nævne hvad det er der skal sættes ind i shoppen endnu.

Jeg vender tilbage, når jeg kan være mere konkret.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)