Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbutik - hvilke features er et "must"?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Micropayments.dk:

Du behøver ikke længere vente lang tid på PBS og betale for det -  med micropayments.dk har du en komplet betalingsløsning, der ikke koster noget.

Hej Bo.

Hvad hvis det går gal tmed betalingerne og systemet ikke virker som forventet, hvem står så med ansvaret og de tabte indtægter ?

Fint nok det er gratis, men er risikoen dermed ikke højere i forhold til der hvor du betaler for tingene og ved at det fungerer ?

 

Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

Hvad hvis det går gal tmed betalingerne og systemet ikke virker som forventet, hvem står så med ansvaret og de tabte indtægter ?

Fint nok det er gratis, men er risikoen dermed ikke højere i forhold til der hvor du betaler for tingene og ved at det fungerer ?

Hej igen

Jamen her er du jo bedre stillet fordi det er e-penge det drejer sig om, hvor kunden altså har penge på kontoen.

Jeg vil anbefale dig at læse vilkårene på hjemmesiden, så får du svar på alle de spørgsmål desangående

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Micropayments.dk:

Jeg vil anbefale dig at læse vilkårene på hjemmesiden, så får du svar på alle de spørgsmål desangående

Jeg mangler noget dokumentation på den hjemmeside, hvordan fungerer det helt konkret? Det kan da ikke passe at jeg skal  bruge tid på at installere og teste selv for at finde ud af det?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Micropayments.dk:

Jeg vil anbefale dig at læse vilkårene på hjemmesiden, så får du svar på alle de spørgsmål desangående

Jeg mangler noget dokumentation på den hjemmeside, hvordan fungerer det helt konkret? Det kan da ikke passe at jeg skal  bruge tid på at installere og teste selv for at finde ud af det?

Sur gammel fis advarsel Wink:

Jeg kan ikke se hvordan denne diskussion hjælper på trådens oprindelige spørgsmål

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)