Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af teknisk platform for webshop med specielle funktioner

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har løbende kigget med over skulderen her på Amino, og går selv med en idé som jeg gerne vil realisere.

Det bliver dog grundet tiderne kun på fritidsbasis og derfor skal hovedparten af timerne udføres af mig selv, dvs. grundlæggende opsætning af OS platform med senere køb af specifik udvikling ifht. krav.

Med de mange indlæg her og jeg dog kommet lidt i tvivl om hvilken teknisk platform jeg skal kigge efter, så mit håb er at I evt. kan give mig en anbefaling på hvilke systemer jeg skal satse på ? - mit umiddelbare førstevalg er Joomla, men der kan eks. ikke finde et modul der giver mig mulighed for bonusoptjening ?

Beskrivelsen af de mest nødvendige funktioner ser således ud:

  • Webshop med salg af produkter fra underleverandører (fysiske produkter og serviceydelser)
  • Bruger/kundelogin med detaljerede oplysninger om egen profil
  • Loyalitetskoncept med optjening af bonuspoint (visning af transaktioner + saldo)
  • Mulighed for valg af leverandør ved køb af produkt/ydelse - gerne med booking af tidspunkt
  • Et lag af community med bruger-genereret indhold omkring shoppen (udvikles på sigt)


Det som jeg absolut vil undgå, er at ende i en blindgyde mht. udvikling af særlige funktioner i takt med udviklingen af sitet (derfor OS).

På forhånd tak til alle de skarpe hjerner og erfarne E-købmænd :-)

Mvh
Rune

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du starte "from scratch" vil jeg helt klart anbefale dig at kigge på Magento. Det kan muligvis ikke alt hvad du ønsker ud af boksen, men det er et f... godt webshop system.

Der er også en del "extensions" allerede som gør det muligt at få koblet ny funktionalitet på.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)