Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spillehal m. tips, lotto, odss, storskærm osv. ALA PITSTOP

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg synes det er en super side i har her. Jeg får simpelthen svar for NÆSTEN alting uden selv at skrive. Men denne gang kunne jeg ikke finde noget svar så jeg vil gerne fortælle lidt, om hvad det er jeg skal lave også mine spørgsmål.

Jeg har fundet et stort lokale som jeg skal lave om til et spille hal. Jeg har fået en tid med automat manden til august.

I spillehalen vil jeg også gerne have TIPS, LOTTO og ODDS (altså Danskespil). Jeg har også tænkt mig at sætte et par sofaer op og en stor skærm med viasat (eller de kanaler der nu viser sport). Tænkte mig også at sætte noget man kan sælge som ØL, SODAVAND, SLIK, CHIPS osv.

Altså i princippet er det helt en efteraber af pit stop. Ved ikke om i kender det?
Har fået opstarts pengene fra en bekendt som så har halvdelen af butiken.

Mit spørgsmål er så:
Jeg har hørt at man skal betale 41% procent af maskine indtjeningen til skat.

Hvis jeg nu tjener 100.000 en måned så går 41.000 til skat. Så har jeg 59K tilbage, Og det skal jeg først dele med min automat man som får 50% også er der ca 30K til hver af os. Og jeg skal så dele min halvdel igen med investoren tilbage: 15K. Nu Når jeg får disse 15K som indtjening efter alt den rod skal der så betales skat af det igen eller? Og passer det med 41% skat ved alt maskine indtægt.
Lige i det her eksempel tænker jeg kun på indtjeningen af maskinerne.

Og hvad synes i generelt om min idé?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ideen er meget god, hvis man er sportselsker, men i DK er der desværre ik tradition for at se sport i fællesskab, som i mange andre lande.

Det er os en af grundene til, at de fleste steder der vises sport, med få undtagelser, har det utroligt svært rent økonomisk.

Jeg vil klart anbefale at du sætter dig meget ind i markedet inden i åbner, for det er ik et nemt marked...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror også at du skal passe lidt på med hvad for en udbyder af spillemaskiner du tager, jeg ved at nogen af udbyderne er begyndt at kunne nøjes med 40 % i udbyttepå grund af at markedet er mættet så meget som det er lige nu. og der er meget klare regler for hvad du må sælge i sådan en hal, f.eks skal du have dine spillemaskiner i et andet rum end der hvor du vil sælge øl, sodavand og chips, og det rum skal også være bemandet hele tiden, så der vil være udgifter til ekstra lønninger som man reelt ikke får noget for, på skat er der et sted hvor alle reglerne er opført.

men dit regnestykke ser rigtigt ud

omsætning         100000 kr

udbyder 40%        40000 kr

skat 41%               24600 kr

så er der 35400 kr til lønninger husleje og andre udgifter før din egen løn som du så også skal betale skat af.

jeg vil anbefale dig også at have live trav hvis du også skal have danskespil i butikken, for det trækker altså nogen folk hver dag.

Håber at du kan bruge det til noget.

Mvh

Thomas

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mange tak for svarende fashion seller og thomas.

Fashion>> Jeg har også nogenlunde sat mig ind i det, men mangler da stadig meget. Det her er noget jeg virkelig brænder for, så jeg er sikker nok på at jeg vil få succes.

Thomas>> Ja ved det godt at markedet er mættet, men er klar til kampen. Har også vist udbyderen af spillemaskinerne lokalet. Han siger at det har en perfekt beliggenhed, og lokalet er stort nok.. altså at der er meget potentiale dér.

og havde faktisk ikke tænkt på det med trav. tusind tak for det! 

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa igen Jyden.

vil bare lige ønske dig alt mulig held og lykke med din ide, det jeg skrev var ikke for at være negativ, men bare så du er opdateret Big Smile for det er en svær branche du er på vej ind i, men som du selv skriver at du brænder for det, så tror jeg på at man er godt på vej, mht pitstop, hvorfor franchiser du ikke bare en, der får du et færdigt koncept, og du kan komme igang for billige penge og de kender alle reglerne for hvad man må og ikke må.

mvh

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Var det ikke en ide at kontakte Pit Stop ? De har jo et allerrede glimrende koncept kørende.  De har lavet et godt forarbejde for dig - du skal bare overbevise dem om du kan gøre noget for dem - og hive nogle dollars i kassen!!

Det vil jeg se som den langt bedste løsning. Om ikke andet kan du jo undersøge hvad de kan og hvad man må og ikke må - inden du sø sætter dit projekt!!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jyden12:

mange tak for svarende fashion seller og thomas.

Fashion>> Jeg har også nogenlunde sat mig ind i det, men mangler da stadig meget. Det her er noget jeg virkelig brænder for, så jeg er sikker nok på at jeg vil få succes.

Thomas>> Ja ved det godt at markedet er mættet, men er klar til kampen. Har også vist udbyderen af spillemaskinerne lokalet. Han siger at det har en perfekt beliggenhed, og lokalet er stort nok.. altså at der er meget potentiale dér.

og havde faktisk ikke tænkt på det med trav. tusind tak for det! 

Hvordan er det egentlig med det danske spillemonopol, frigives det snart eller? Hvis det gør, giver det jo helt nye muligheder...

Og brænder du for projektet, så prøv evt at søge arbejde eller få et par dage i en spillehal, bare så du kan se hvordan andre håndtere det. Det kunne være meget brugbart, hvis du selv vil åbne op...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

husk at tjekke med kommunen i nogle byer giver de ikke tilladelse til flere spillerhaller.

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars og thomas>>Jeg har faktisk også undersøgt det med at franchise pit stop,, for det ville have været meget nemmere med franchise........................meeen for det første skal man være 25(jeg er 23) for det andet skal man "investere 600.000 til 800.000 afhængig af butikkens størrelse." Har ikke selv en rød reje, så får jo mine penge fra en flink investor.

Fashion-Seller>> Jeg har faktisk søgt arbejde og spurgt om jeg kunne komme gratis for at lære noget, meen ingen er hjælpsomme på det punkt. og ved faktisk ikke med det monopol. det ville bare være fedt hvis der var fri marked for det!

TM2BYG>> Jo da. Spillemaskine udbyderen ville søge den med mig. Ved du hvilke kommuner det er??

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved Frederiksberg er stoppet.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)