Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fax - hvordan?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg kommer nok til at lyde utrolig dum nu.. Men har brug for hjælp til at få en fax op at stå. Jeg er fra den generation som aldrig har brugt fax, men er nu tvunget til at anskaffe en, eftersom flere og flere af mine kunder helst vil bruge fax frem for at scanne til email...

Mit spørgsmål er egentlig - udover at gå på f.eks. Lomax.dk og købe en fax, hvad skal der så til for at man kan sætte sådan en til? Man skal jo formentlig sætte den i et tlf. stik .. Men skal man have oprettet et specielt nummer til den eller hvad dælen skal man ud og foretage sig??

Og hvorfor dælen har så mange af dem en telefon og en telefonsvarer indbygget????

Håber der er nogen som vil hjælpe mig tilbage i tiden her... :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg kan ikke svare på det hele, men fortælle hvad jeg gjorde.

Jeg har købt en kopimaskine ( Brother MFC-9420CN ) der har indbygget fax, kopi og scanningsprogram.
Min er sat til telefonstikket og ham jeg købte den af installerede den (CJC). Jeg bestilte et fax nr. via TDC og har naturligvis også et hovednummer.

Håber at du kan bruge det Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt have en fax på på dit eksisterende fastnetnummer. Men det bliver nemt noget rod, for du kan så ikke bruge telefonen, når der er en indgående fax. Men hvis du modtager en fax om året og altid umiddelbart efter, du har aftalt det med kunden, kan du godt spare et separat fax-nummer.

/Kjeld

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi er glade for at bruge http://www.popfax.com/ - så holder vi tingene i det elektroniske verden i vores egen ende og skal ikke bruge tid på at scanne bilagsmateriale mv. ind.

Henrik

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig vil jeg vælge en online udgave dvs. at dine kunder faxer til et normalt nummer men du modtager faxen som en pdf i din email.

Det benytter vi selv da mange af kaffeproducenterne i de mange lande ikke er så langt frem med indscanning af certifikater osv.

Vi har et IP telefoni system som kan dette men ellers kan man købe dette separat (google: online fax)

Tror vist den gamle fax maskine er ved at udgå :-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Telenor har et mobilfax produkt til - så vidt jeg husker - 40 kr. om måneden

Når du modtager fax kan du vælge mellem

1: Logge ind på selvbetjeningsdelen af deres hjemmeside og downloade de ønskede fax som PDF
2: Få alle fax automatisk videresendt til din e-mailadresse
3: Ringe op til et telefonnummer og få de ønskede fax udskrevet på en hvilken som helst ekstern faxmaskine du måtte være i nærheden af.

Pris pr. modtaget fax du vælger at åbne/få udskrevet: 1 kr. - vælger du automatisk videresendelse til mail betaler du 1 kr. for alle modtagne fax da det regnes som at du "åbner faxen".

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah - så er det da online fax jeg skal have! :)

Har fundet noget hos popfax.com ... Nogen der kender til dem?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth R.J.:
Har fundet noget hos popfax.com ... Nogen der kender til dem?

Vi bruger det flittigt - 5 cent siden. Samme fordele/funktioner som Michael har nævnt ovenfor. Let side at finde rundt på - hurtigt at tanke op.

Henrik

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen... Har oprettet en demo konto hos dem, så tager jeg den derfra :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)