Hej Alle, Jeg kommer nok til at lyde utrolig dum nu.. Men har brug for hjælp til at få en fax op at stå. Jeg er fra den generation som aldrig har brugt fax, men er nu tvunget til at anskaffe en, eftersom flere og flere af mine kunder helst vil bruge fax frem for at scanne til email... Mit spørgsmål er egentlig - udover at gå på f.eks. Lomax.dk og købe en fax, hvad skal der så til for at man kan sætte sådan en til? Man skal jo formentlig sætte den i et tlf. stik .. Men skal man have oprettet et specielt nummer til den eller hvad dælen skal man ud og foretage sig?? Og hvorfor dælen har så mange af dem en telefon og en telefonsvarer indbygget???? Håber der er nogen som vil hjælpe mig tilbage i tiden her... :) |
Hej Kenneth
Jeg kan ikke svare på det hele, men fortælle hvad jeg gjorde.
Jeg har købt en kopimaskine ( Brother MFC-9420CN ) der har indbygget fax, kopi og scanningsprogram.
Min er sat til telefonstikket og ham jeg købte den af installerede den (CJC). Jeg bestilte et fax nr. via TDC og har naturligvis også et hovednummer.
Håber at du kan bruge det