Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla hjælp til hosting på privat server.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah.. fair nok... lige nu prøver jeg at finde ud af selvsamme.. hvorn faen man lige installerer joomla.. heh


Forresten.. dit mediebureau lyder spændende. Hvis du nogensinde har brug for noget hjælp.. med fotografering eller lign, så er du mere end velkommen til at hive fat i mig.

Mit udstyr består i noget
1d Mark 3
70-200 2.8L IS
24-70 2.8L

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Et hurtigt hint: Udpak hele den zip du har downloadet til en mappe under webroden. Kald denne mappe fra din browser... På mac skal man skrive noget sjovt, som jeg ikke kan huske... Men det kan du sikkert google dig frem til :) Så skulle du nå frem til en installations dialog, der skulle guide dig til resten!

Har du været på vores hjemmeside? Den trænger godt nok til at blive frisket op! :D Men vi har simpelthen tiden som det står nu. Aaaalt for mange projekter i gang :D

Men jo, det er møg spændende. Vi er en flok store børn, som nyder at lege med mulighederne i de moderne medier... Eller noget i den stil :D

Jeg siger til hvis vi har en kunde med krævende foto-behov.. Men det er sjovt nok ikke noget vi ser så meget.. De fleste er fint tilfredes med noget upersonligt i-stock-photo-crap... Men det koster selvfølgelig også en tiende del eller mindre, og det er nok der skoen trykker! ; ) 

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Uh ja.. det må jeg lige google.. Men tak for hjælpen so far. Tror jeg må over i sofaen og stene lidt film.


Hæh ja jeres hjemmeside kunne godt liiiige bruge lidt kærlighed :D .. Men hva faen.

Jeg er lige nyuddannet grafisk designer, så alt arbejde er velkomment :)

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)