Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lavet en facebook gruppe men kan ikke finde den paa facebook?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I lørdags oprettede jeg en gruppe pa facebook og lavede den aben for alle. Men nar jeg søger pa navnet i facebook kan jeg ikke finde gruppen? Nogen ideer til hvorfor ikke?

mvh

Anders

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hedder gruppen?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

den hedder: Vénus noire - extras 02/03.07-2009 Millemont

 

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

I nederste venstre hjørne er der et ikon der hedder "Grupper". Klik på det og så kommer alle de grupper frem, som du er medlem af...

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Linnet:

I nederste venstre hjørne er der et ikon der hedder "Grupper". Klik på det og så kommer alle de grupper frem, som du er medlem af...

 

 problemet er at hvis man søger paa gruppens navn findes den ikke i facebook, altsaa er der ingen vil kunne finde den.

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg tror altså ikke at du har gemt gruppen, da du oprettede den, for jeg kan heller ikke finde den - uanset hvad jeg søger på. Tror du ikke også at du skulle finde et lidt mere søgevenligt navn til din gruppe? :o)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Linnet:

Hej Anders

Jeg tror altså ikke at du har gemt gruppen, da du oprettede den, for jeg kan heller ikke finde den - uanset hvad jeg søger på. Tror du ikke også at du skulle finde et lidt mere søgevenligt navn til din gruppe? :o)

 hej

jeg har gemt den, trykket paa gem ihvertfald ;-),

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan ikke være en fanside du er kommet til at lave i stedet for en gruppe? Isåfald skal den åbnes andet steds fra. Udover det lille ikon nederst til venstre der hedder "Annoncer og sider", så kan du også finde alle de grupper og sider, du er medlem af, via informationssiden på din egen profil....

Mener klart at du skal omdefinere din overskrift på gruppen, så folk har en mulighed for at finde den. Brug af apostrof osv er heller ikke særlig søgevenligt :o)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Linnet:

Det kan ikke være en fanside du er kommet til at lave i stedet for en gruppe? Isåfald skal den åbnes andet steds fra. Udover det lille ikon nederst til venstre der hedder "Annoncer og sider", så kan du også finde alle de grupper og sider, du er medlem af, via informationssiden på din egen profil....

Mener klart at du skal omdefinere din overskrift på gruppen, så folk har en mulighed for at finde den. Brug af apostrof osv er heller ikke særlig søgevenligt :o)

Nope det er en gruppe. Den staar enda ogsaa som gruppe paa min profil. Saa alt er "normalt" udover at man ikke kan finde den i søgningen, jeg kan ikke se hvad der skulle være galt.

Mht til navnet ja det er maaske lidt kringlet men for dem gruppen er til vil jeg mener at den giver ok mening. Man vil søge paa navnet "Venus noire" og vil saa vil man kunne finde gruppen.

mvh anders

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du husket at aktivere den? :)

// Peter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)