Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsource din administration eller dele af den til martin thor konsulent

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Martin Thor Eriksen-Bisgaard.

Jeg har virksomheden martin thor konsulent, som er en administrationsvirksomhed som hjælper kunder på freelance basis. Måske behøver du kortsigtet hjælp? Måske behøver du en til at varetage opgaver for 1 dag om ugen. Alle behov er forskellige. Jeg besvarer eksempelvis mails, ekspederer ordrer, booker aftaler for dig, styrer dine kalender, laver masseforsendelser eller står for al din kommunikation til dine kunder. Jeg kan løse de fleste administrative opgaver for dig både internt og eksternt via min:

-Administrationsservice

-Sekretærservice

Din fordel ved at have mig er at du ikke har bruge for en fuldtid eller deltid, men kun har brug for en 5-10 timer ugentligt. Du sparer feriepenge, pension, udgifter ved sygdom, udgifter ved kursus - som nogen af de få ting. Du sparer reelt 30-40% i personaleomkkostninger ved at outsource til en Konsulent, og sparer på lønkronerne fordi du betaler kun for de timer der bruges.

Det er faktsisk lettere at outsource end man skulle tro. Se mere på www.martinthor.dk , send mig en mail eller ring på t: 31 15 69 10 m: 22 37 04 04.

Vi ses.

Martin 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)