Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet udbyder i Ørestaden

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi flytter ud på CF. Møllers Alle her om 3 uger .... hvem skal vi bestille internet fra? Vi slipper nok ikke for Yousee til antenne signal, men jeg kunne sørme godt tænke mig noget mere stabilt til internet, de sidste to gange jeg har haft yousee har det været noget ustabilt ragelse der afbrød vores forbindelser i ny og næ.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Snup en erhvervslinje fra TDC - Selvom den koster 3 gange så meget som en tilsvarende hastighed fra YouSee.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

500kr for en 20/1 eller 8/2 er ok

 

http://erhverv.tdc.dk/businessbredbaand/bestil/?package=BizBase

 

Men mig bekendt skal jeg selv unbricke routeren hvis jeg vil have lov at ændre i den?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftersom det er 100 m fra DONG, kan dui jo overveje noget fiber

Jimmy

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og de 30 af dem er vandret :) ... tvivler på Dong kan levere i et højhus på 11. :)

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det på C. F. Møllers alle, bor nemlig selv på samme gade... Har selv haft yousee derude i1½ år uden problemer, men ved. fx. at man i ørestadshuset prøvede at lave en aftale med dong om fiber, som Dong så senere sprang fra.

Blogger på www.stomien.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hastoft:

Hvor er det på C. F. Møllers alle, bor nemlig selv på samme gade... Har selv haft yousee derude i1½ år uden problemer, men ved. fx. at man i ørestadshuset prøvede at lave en aftale med dong om fiber, som Dong så senere sprang fra.

Mener det er nr 55, 11th ... men er ikke sikker på andet end etagen :)

Men jeg er nu ret overbevist om at jeg også får de samme problemer derude ... min SSH(putty) sessions blev konsekvent afbrudt hvis jeg ikke bruget dem i 30-120 sek, både da vi havde det i Skive og nu på Østerbro.

100% ubrugeligt.

Hastoft: Arbejder du meget via SSH?

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

De asymetriske linjer 20/1 osv er noget værre juks imo.. Det der med at det skal være 20 i down og 1 i up er noget værre pjat synes jeg.

Jeg kører selv 50/50 privat og det er jeg ganske udemærket tilfreds med.. Men det er så også privat via min andelsboligforening.
Hvis i ikke skal sende særlig store filer kan man måske argumentere for at det er fint til dit behov.. Men jeg har KUN haft dårlige erfaringer med asymetriske linjer..

Som der bliver nævnt... prøv at undersøg fiber

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tvivler desværre på at jeg får Dong til at trække fiber op på 11 sal :)

Jeg har haft flere forskellige asymetriske linier jeg har været glade for, problemet her er ikke asymetrien men at yousee har en router stående som mener at man skal lukke det der for den ligner inaktive tcp sessions :S

 

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm jah ok.. nitte..

Det kan være jeg har overset det.. men er det privat eller erhverv i flytter ind i?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)