Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder gratis arbejde nær i Varde!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en fyr på 18 år. Jeg har prøvet at finde arbejde i Varde så jeg havde noget at lave her i min sommerferie fra skolen, men det er åbenbart ikke muligt lige pt. Så derfor tilbyder jeg min abejdskraft helt gratis, MEN den eneste hage der er ved det, er at du eller arbejdet skal kunne lære mig noget om hjemmesider og hvad der tilhører.. altså en slags ulønnet lærling.

skriv til mig om hvad du laver, så håber jeg vi kan finde ud af noget sammen Smile

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Gid der var en der havde brug for gratis arbejdskraft Smile

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Kan måske hjælpe dig, bor dog ikke tæt på varde.. Men kan tilgengæld tilbyde noget løn :)

Kan du ikke sende mig en mail til krii08@hotmail.com så har jeg lige nogle spørgesmål til dig..

mvh Kristoffer

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

så skulle der være en mail til dig :)

 

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er stadig ude efter vardensere der kunne tænke sig lidt hjælp :)

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at smide en seddel op i de lokale supermarkeder - de har en opslags tavle - der kan du sikkert nemmere finde noget eller nogen som gerne vil have din hjælp....

Tror blot ikke du finder et sted hvor de arbejder med hjemmesider.. Tror mere det bliver noget fysisk arbejde :)!! Men det er nødvendigvis heller ikke en dårlig ting.

Hvis du gerne vil arbejde med hjemmesider - så start på html.dk - lav alle deres guides - og begynd at arbejde i grafiske programmer - så kan du lære en hel del selv!!

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

startede du selv på html.dk? Jeg har kigget på siden, og jeg synes det er meget at skulle kunne alt det der uden ad, også selvom jeg stirrer på det 5 timer hver dag i et år, men det er måske kun mig? Smile

 

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

JohnBakken:
startede du selv på html.dk? Jeg har kigget på siden, og jeg synes det er meget at skulle kunne alt det der uden ad, også selvom jeg stirrer på det 5 timer hver dag i et år, men det er måske kun mig? Smile

Jeg ved kun ganske lidt om programmering og design af websites. Har kun leget lidt med det i min fritid. Men ja det var der jeg selv startede.

Det ser super tørt ud - men det er det grundlæggende i at arbejde med website at kende til html koder. Det er bare med at klø på. Du kommer ingen vegne hvis du ikke gider gøre en indsats. Brug 1-2 timer om dagen på det. Så går det stærkt. Og self kan du ikke huske alle koder til at starte med . Det kommer lige så stille !!

Du lærte heller ikke at læse eller skrive på en formiddag ?

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Det er da svært at forstå, at der ikke skulle være brug for din arbejdskraft her henover sommeren.

Har du prøvet at slå op i den lokale telefonbog (evt. online) og se om der ikke skulle være et par spændende virksomheder? Kontakt dem og forklar dem, hvad det er du leder efter. At du tilmed tilbyder din tid gratis bør kunne overbevise dem om, at du er motiveret for at lære noget - det ville jeg selv have svært ved at sige nej til (ville så heller ikke lade dig arbejde gratis, men det er en anden sag...).

Håber du finder noget interessant.

Mvh,
Michael

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv evt. et kald til KIVA i Esbjerg, de laver lidt af hvert grafisk, og kunne da sagtens forestille mig, at de kunne gøre brug af en "gratis lærling" i sommerperioden.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)