Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sms bomb

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

findes der sms bomb eller er det bare en skrøne???

diesel

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

sms bomb?

 

Er det en sms bombe som du tænker på?

 

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er har du

 hørt om det også????

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg ved de eksisterer og mine kammerater og jeg legede tit med det før i tiden.

Hvorfor spørg du :-) ?

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi hi hi hi

Jeg kunne godt tænke mig at lege lidt med en kammi hi hi såmænd men hved ikk hvor jeg kan finde en????

 

Mvh Diesel

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker som en sjov, men ufattelig dårlig idé. Hvis du får fat i en, så tænk lige en ekstra gang over konsekvenserne ved det inden du sætter den igang.

Rettelse: Det jeg mener er at nogle sms bomber sender altså flere hundrede SMSer, nogle sågar flere tusinde. Nogle af konsekvenserne er at din kammerat nok ikke bliver imponeret over at modtage en strøm af smser i flere dage inden den stopper. Nok heller ikke hvis hans tlf selskab sender ham en ekstra regning for misbrug (og ja det sker). Tænk dig nu godt om, og prøv at sætte dig i hans sted, hvis han gjorde det ved dig. hvordan ville du have det? Med det i tankerne, så fyr løs.

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville heller ikke gøre det så voldsomt bare drille ham lidt jo:)

og ved heller ikke hvor jeg finder en såmænd.

Mvh Diesel

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en usmaglig joke, den kan koste *din ven* penge, og skulle det nu ikke være en ven, men en du havde set dig ond i sulet på. så er det ikke sikkert at det ikke kan spores tilbage til dig.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Altså der findes jo masser af programmer, som er ment til "reklame" sms'er. Disse programmer kan sagtens bruges som sms-bomber.

Dog skal du passe på med dette. - Ikke fordi nogle af jer vil modtage en ekstra regning fra jeres Teleselskab, men alt efter hvilket teleselskab du har, (Du skal bruge dit eget nummer / egen telefon til brug af disse programmer) så kan teleselskabet blokere for din telefon i nogle timer, hvis de har en sms politik der hedder max 100 sms i timen eller lign.. Her sender du jo 2 sms'er pr. sekund (varier efter hvilken telefon man har).

 

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der vil ganske givet også være en fin mulighed for din teleoperatør til at lukke din aftale uden videre, der er helt sikkert nogle vilkår i din aftale med dem der omhandler misbrug, som jo er det du sådan set er på vej ud i.

Jeg vil forvente at deres sms-gateway fanger det som værende spam inden du får sendt ret mange, og så lukker din forbindelse ned uden videre.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)