Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

penge

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

ingen som vil hjælpe?

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

john138:

så nej tak!

Sig ja! det her er en mulighed som du har tigget om, og så er det måden du skal i kontakt med personen der kan give dig midlerne til at fuldføre dit projekt der skal stoppe dig?!?!?!! Du kan endda skrive e-mailen fra din hotmail acc. Som du har i forvejen.. tænk, hvis din idé er holdbar, så kan du måske tjene de penge du så gerne vil! du skal bare skrive en mail.

 

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

er ikke så god til MAILS, er bedre til at man kan skrive 1lille spørgsmål af gangen FEKS! på msn, det er pisse godt til det, og er bange for gweb ikke kan det jeg mangler..

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

du kan bare spørge mig på msn - adressen må du selv finde

 

I værste fald har jeg tid til at trykke på blokér knappen.

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

add myrs@live.dk

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg forstår dig ikke John. Jeg synes du skal gøre so nogle af de andre siger i tråden, få nogle til at træde dig over tærerne, og lær at ikke alt går som du vil have det.

!! Jeg er kun 18, igang med min udd. og langt fra halvfærdig. Jeg er også interesseret i hjemmeside og hvad der tilhører, men jeg forventer ikke at alt kommer flyvende ned i hænderne på mig! Nej, stik modsat, jeg tilbyder mig selv og min arbejdskraft til andre der rent faktisk ved noget om det og lærer af dem, jeg forlanger ikke engang noget for det, fordi det eneste jeg vil er bare at være den bedste, og hvis jeg ikke kan blive betalt for at lære det, så gør jeg det gratis, fordi jeg tror på at man skal yde før man kan nyde! Et godt eksempel på det er uddanelse.

Senere når jeg har lært alt det jeg kan, så kan jeg begynde at forlange PENGE for det.

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

john138:

add myrs@live.dk

Suk, du gider ikke engang bruge de få sekunder det tager at finde Jørgens mail adresse? Du er da helt håbløst til grin, du bliver aldrig til noget hvis du ikke tager dig sammen meget snart.

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg prøvede at adde ham , men han er på min liste! derfor skal han jo ligesom acceptere mig!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

skulle du være i tvivl er min msn adresse info@olsens-it.dk

 

du har nok taget den første og bedste email-adresse du kunne finde i stedet for at kigge på begge mine sider og opdage at jeg rent faktisk tilbyder kontakt via msn på den ene side.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ak galskaben stopper aldrig... 

Hende den lige så realistiske "filminstruktør" herinde fra, der er på alder med John, må da snart kunne lave en film over de her tråde? ¨

Noget ala "Den uendelige Historie 2 - nu som Amino debat" (Eller kom der ikke en 2er den gang i 80erne så det egentlig er en 3er?)

Så kan man måske bruge pengene de tjener på den til at få Johns webprojekter startet op?

 

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)