Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

penge

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

@Jakob

 

1) Find det første, det bedste "Get rich quick"-scheme og hop i med begge ben. Lån gerne penge af dine forældre som du kan satse på det.

2) Lær af punkt 1.

3) Bed dine forældre om en bedre opdragelse, så du lærer at du ikke er verdens navle og at flid er en dyd.

4) Få dig et job som flaskedreng eller lignende, spar pengene op, og læs som en gal om e-handel, webudvikling mv. i din fritid.

5) Vend tilbage til Amino om et par år, når du har noget mere at bidrage med end "GI' MIG GI' MIG GI' MIG!".

 

Ikke mindre end 5 stjerner for det :-D

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Slettet

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.mrfreefree.com/money/

 

Sådan du - hvor svært kan det være at tjene penge på nettet :)?

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

meget svært når jeg ikke må bruge mit konto og reg nummer...

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej John,

 

Tror lidt jeg spilder min tid, men hva faen. 

Hvis du vil kaste dig ud i at være iværksætter er du altså nød til at gøre dig nogle tanker om hvad det er DU som person vil sætte-i-værk (deraf navnet) I løbet af den sidste uges tid, har du skrevet at du skal bruge nogle til at programere det hele for dig (gratis) fordi du ikke kan selv og ikke har penge til at betale...

Du har skrevet at du skal have hjælp til det økonomiske og juridiske fordi du ikke kender til reglerne, ikke er myndig, og ikke rigtig gider bruge tid på selv at sætte dig ind i det eller forklare dine forældre det..

NU skriver du så at du skal bruge ideer til hvad dit site skal kunne, for du har (gud hjælpe mig) ikke en anelse om hvad der skal være på siden?

Så med fare for ar virke sur og gammel (er altså kun lige fyldt 30) så må du altså lige overveje hvad det er du har? Eller hvad det er DU bringer på bordet? Hvis andre skal lave alt arbejdet, få alle ideerne og, stå for alt det økonomiske og juridiske, er det altså ret svært at se hvorfor du skulle have pengene?

Så hvad med at du bruge noget af din sommerferie på at finde to til tre ideer, beskrev dem kort, og så vendte tilbage når du var klar til det? Derer sikkert masser af muligheder, og man kan sagtens få gode ideer selvom man kun er 13, men du er nød til at komme med et eller andet selv, du kan simpelthen ikke bare lade det være op til et debat forum at skulle fodre dig med ideer og gratis arbejdskraft.  

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det efterhånden din 5 tråd, der grundlæggende handler om det samme, og tråden er efterhånden endt på samme måde som de foregående. Det må efterhånden være ret tydeligt at ideen om at tjene penge på nettet er en synkende skude. Du aner jo intet om det, og du kan da ikke forvente at der er nogen der gider ofre sin tid på bare at overdrage dig et færdigt produkt som du kan tjene penge på. De fleste her på amino har brugt flere år, før de overhovedet har startet på deres projekt. De fleste har brugt årevis på at uddanne sig på lige nøjagtigt det de ønsker at tjene penge på. Man kan ikke forvente at kunne det hele fra dag et af. Prøv at være tålmodig og arbejde målrettet mod det som du gerne vil være ekspert i når du bliver voksen.

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg søger en som vil LÆRE mig nogle små ting, og IKKE lave dem til mig, du kan få en % del af intægterne, please, ingen negative toner...

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig John,

Nu har jeg fulgt dine tråde på Amino og jeg kan kun give Kim ret!

Du bliver simpelthen nødt til at finde dig et job og tjene dine egne penge. Når du så har tjent nogle penge, så kom igen. Denne gang skal du have en idé og nogle penge, som du kan ligge på bordet.

Jeg tror desværre ikke, at du finde en, som vil hjælpe dig gratis - især ikke i disse tider, hvor mange mennesker har svært ved at få penge i kassen.

Efter min mening, så skaber du et meget dårlig rygte ved at starte tråd efter tråd, som handler om fuldstændig det samme emne - vil du ikke nok hjælpe mig i gang, så jeg kan tjene en masse penge for 0kr... Jeg er ked af at sige det, men gå ud og tjen dig nogle penge, nyd sommeren og vend tilbage til Amino når du har noget fornuftigt at spørge om.


Held og lykke til dig!


Med venlig hilsen
Søren Larsen

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg søger en som vil LÆRE mig nogle små ting, og IKKE lave dem til mig, du kan få en % del af intægterne, please, ingen negative toner...

SørenLarsen:

Hej med dig John,

Nu har jeg fulgt dine tråde på Amino og jeg kan kun give Kim ret!

Du bliver simpelthen nødt til at finde dig et job og tjene dine egne penge. Når du så har tjent nogle penge, så kom igen. Denne gang skal du have en idé og nogle penge, som du kan ligge på bordet.

Jeg tror desværre ikke, at du finde en, som vil hjælpe dig gratis - især ikke i disse tider, hvor mange mennesker har svært ved at få penge i kassen.

Efter min mening, så skaber du et meget dårlig rygte ved at starte tråd efter tråd, som handler om fuldstændig det samme emne - vil du ikke nok hjælpe mig i gang, så jeg kan tjene en masse penge for 0kr... Jeg er ked af at sige det, men gå ud og tjen dig nogle penge, nyd sommeren og vend tilbage til Amino når du har noget fornuftigt at spørge om.


Held og lykke til dig!


Med venlig hilsen
Søren Larsen

 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

JOHN LÆS HVAD DER SKRIVES!

Der er ingen der gider spilde tiden med at hjælpe dig når du bare ignorerer ALLE råd du får. Læs da for hel.... de råd der kommer i stedet for at spamme det samme "please please please" konstant.

Jeg skal gerne hjælpe dig hvis du kan overbevise mig om at det er profitabelt for mig selv.

Jeg leverer en ide til hvordan du tjener penge. Jeg designer en hjemmeside til formålet, og programmere det nødvendige funktionalitet. Jeg står som indehaver af den virksomhed vi starter, og jeg låner pengene i banken så vi kan komme igang. Jeg sørger for regnskabet mm.

Til gengæld vil jeg have en %-del af indtægterne.

Men hvad fa.... skal du lave for de penge du regner med at DU skal have ud af det?

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)