Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en god kontorstol?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
I forbindelse med at jeg har fået kontor (JEEY) og for at fejre en eminent god ordretilgang idag (endnu mere JEEY) har jeg besluttet at købe mig en ny lækker kontorstol.

Men det skal være en god en. Sådan en hvor at jeg ikke er træt og irriteret over at sidde ned efter en hel dag foran computeren.

 

Hvor finder man sådan en?
Helst et sted i Københavnsområdet, da jeg gerne vil hente/købe den i morgen (onsdag) hvor jeg flytter ind på kontoret (JEEY kontor).

 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med kontoret og ordretilgangen!

Jeg købte for nogle år siden en rigtig lækker stol - en Håg Credo Collection (http://www.hag.no/hag_denmark.nsf). Den er udgået, men minder meget om den nye Håg H03 (http://www.hag.no/hag_denmark.nsf/pages/hag_h03).

Ikke just nogen billig stol, men eftersom jeg havde lidt rygproblemer havde jeg brug for en alsidig stol med god støtte. Det fik jeg og jeg er stadig meget, meget glad for min stol. Faktisk så glad, at jeg har slidt betrækket op og netop har bestilt et nyt (til den vandvittige pris af kr. 1200 + moms) JEYY

Nå, men Håg kan kun anbefales hvis man er kræsen. Det er kontorstolenes Rolls Royce, bare med bedre komfort end bilmærket. Desværre ejer jeg ikke aktier i firmaet, så det er ikke årsagen til at jeg så skamløst roser dem



Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
IKEA

Og det koster ikke provision....


MVH Lars K

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan varmt anbefale en HÅG H04, med armlæn og microfiber stoffet, det er en rigtig lækker stol.

Man skal blot undlade at låse vippet, for så følger den fint med når man lige flytter sig lidt.

Jeg gav 4000+moms så vidt jeg husker - og så købte jeg hæve/sænkebord ved samme lejlighed.

Jeg har ikke fortrudt de store udgifter da jeg fik kontor ude i byen, det er virkeligt vigtigt at man har en rigtig god arbejdsplads.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Køb ikke stole i Jysk... har ødelagt 5stole på 1år ca.
Om det er p.g.a min popo eller fordi den er dårlig lavet tør jeg ikke sige :)

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
IKEA nominell - 999 kr inkl moms.

Den bruger vi alle på kontoret. Har haft min i 4 år og er stadig fantastisk.

Tjuhej...

Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan også kun skamrose Håg  Jeg har en Håg Capisco  Den perfekte kontorstol, men heller ikke just billig, den koster  5400 ex. moms. Men så holder den også rigtig godt, og den er perfekt til ryggen og den specielle udformning gør at der ikke bliver lukket for blodtilførslen til benene selv efter 10 timers sidden, og så kan man side på mange forskellige måder på den. Prøv den i 14 dage hos en kontor forhandler og du vil aldrig af med den igen :-)
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-08-2006 11:38:38
Forfatter: Thomas x
Kan også kun skamrose Håg Jeg har en Håg Capisco Den perfekte kontorstol. Prøv den i 14 dage hos en kontor forhandler og du vil aldrig af med den igen.


Hmmm - er sq ikke så meget for at sidde 14 dage ved en kontor forhandler

....og så tilbage til trådens oprindelige indhold...
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
He he, okay en typo, mener selvfølgelig låne den hjem i 14 dage, det er jo noget alle større kontorcentre tilbyder :-)

 

Det er vigtigt at finde den helt rigtige kontor stol hvis man arbejde mere end 4-5 timer foran skærmen. Jeg sidder selv 10-12 timer dagligt, så jeg har brugt noget mere tid på at finde den rigtige kontorstol end jeg har på andre ting som bil, computer osv.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)