Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skabeloner til kontrakter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Er der nogen af jer der kender en hjemmeside hvor man kan finde skabeloner til samarbejdsaftaler, salgskontrakter, fuldmagter m.m.

Vh

Søren

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Prøv og se om du ikke kan finde en fuldmagt skabelon under "download" knappen i menuen øverst her på Amino.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Der var ikke hvad jeg søgte, nogen der kender andre muligheder?

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren

www.startvaekst.dk har noget og det er free-of-charge. www.100svar.dk er heller ikke dum. Måske Dansk Iværksætterforening www.d-i-f.dk har noget, hvis du melder dig ind, men jeg er ikke så god til abonnementer :-). Og så er der ivaerksaetter.emu.dk som har en masse ting, men om de har kontrakskabeloner er jeg ikke 100 på.

Vil du betale er der www.dokumenter.dk, og der er sikkert andre, men dem har jeg ikke prøvet. Alternativt så kan en god advokat for få tusind hjælpe dig. Det kan være givet rigtigt godt ud, for så får du også et grundkursus i hvordan sådan en gut arbejder.

Mangler du noget specifikt må du også skrive til mig, jeg har selv over tid downloadet og tilpasset forskellige dokumenter.

Hilsen

André

Fra Skanderborg
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Tak for links

Det er ikke den mest komplekse kontrakt jeg skal have lavet, derfor vil jeg gerne slippe for at betale få tusinde kroner hos en advokat, men der skal helt sikkert blandes en advokat ind i andre ting senere hen. Jeg ved hvordan de gutter arbejder, og det er bestemt ikke på den billige måde de arbejder :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

www.startvaekst.dk har noget og det er free-of-charge. www.100svar.dk er heller ikke dum. Måske Dansk Iværksætterforening www.d-i-f.dk har noget, hvis du melder dig ind, men jeg er ikke så god til abonnementer :-). Og så er der ivaerksaetter.emu.dk som har en masse ting, men om de har kontrakskabeloner er jeg ikke 100 på.

 

Hej Søren


Jeg er enig i hvad André skrev. Jeg brugte selv skabelonerne fra startvaekst.dk og rettede lidt i dem. Advokaten sagde, at det så fint ud og at der kun skulle rettes en lille smule, hvilket han brugte ca. 30 min. på...

Held og lykke herfra!

/Jesper, www.funkybeat.me

Fra Copenhagen
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 15
Fra  DOKUMENTDOKTOREN.DK Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren, 

Jeg kan hjælpe dig med billige kontrakter, skabeloner og dokumenter - du kan se mere på www.dokumentdoktoren.dk 

Kan se tråden er af ældre dato, men skulle du få brug for hjælp løbende så ved du hvor du kan fange os. 

God weekendSmile

Vh

DOC

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)