Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg overvejer kraftigt at starte en international webshop. Jeg har fået nogle spændende dropshipping-priser på nogle produkter, der ikke rammer en særlig bred målgruppe.

I den forbindelse ligger min største udfordring i at den skal kunne håndtere flere europæiske sprog (Nordiske lande + store europæiske sprog). Hvilken type løsning vil I anbefale til en CMS-webshop?

Og hvis I har nogle gode råd til hvor jeg kan læse om international e-handel er I velkomne til at byde ind også.

Mvh

Christian

 

 

 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

naturligforum.dk:
I den forbindelse ligger min største udfordring i at den skal kunne håndtere flere europæiske sprog (Nordiske lande + store europæiske sprog). Hvilken type løsning vil I anbefale til en CMS-webshop?

Magento eCommerce. Multi Valuta, Multi Stores, og ret gennemtænkt.

Du er mere end velkommen til at kontakte mig om jeg kan hjælpe dig med en hensigstmæssig løsning.

Prøve eventuelt også vores demoshop : http://demo.magentopartner.com

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi kan da også godt hjælpe dig med en Magento, hvis det kunne havde interesse.. Vi kan sagens hjælpe med en international shop, og vi har nogle engelske samarbejdes partnere, der muligvis også kan være med.. Så du skal være velkommen til at skrive til mig, på mail krii08@hotmail.com

Mvh Kristoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Du kan vælge mellem rigtig mange, jeg tror det fleste systemer idag kan håndtere sprog, nogen er bedre og nemmere at arbejde med end andre, men det er jo op til hvordan du ønsker at arbejde med det.

Jeg kan anbefale DynamicWeb, Dandomain, Magento, som jeg klart mener du bør kigge på, men der findes en hav af løsninger, så tag dig god tid, de fleste har en gratis demoversion, så du kan teste systemet før du beslutter dig. Vedr. materiale omkring e-handel, så vil jeg da klart anbefale ebogen "e-pusher" og "Webshop-hvordan" som har masser at gode råd til hvordan du for succes og kommer helt rigtig fra start. De skriver intet eller meget lidt om international e-handel, men jeg vil mene at mange at disse tips er meget universelle og vi har mange kunder som bruger dem på det internationale marked.

Håber det er noget du kan bruge og held og lykke med projektet

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Singularity:

naturligforum.dk:
I den forbindelse ligger min største udfordring i at den skal kunne håndtere flere europæiske sprog (Nordiske lande + store europæiske sprog). Hvilken type løsning vil I anbefale til en CMS-webshop?

Magento eCommerce. Multi Valuta, Multi Stores, og ret gennemtænkt.

Du er mere end velkommen til at kontakte mig om jeg kan hjælpe dig med en hensigstmæssig løsning.

Prøve eventuelt også vores demoshop : http://demo.magentopartner.com

Hey Singularity. 

Selvom jeg også er varm fortaler for MAGENTO som platform, er det ikke i den hendseende særlig smart at have en demoshop hvor netop sprog-delen ikke virker ordentligt. Når man skifter til fransk eller tysk, sker der intet med indholdet. Det er stadigt engelsk Stick out tongue

Det kan være nemt at vælge MAGENTO pga, den åbentlyse fokus på netop internationale shops og fordi det er "gratis". Dermed viser denne situation netop også hvad man skal være 100% opmærksom på ved disse løsninger - SUPPORT. MAGENTO er ret dårligt dokumenteret, og med mindre man er villig til at klæbe til skærmen inde på magentocommerce.com forums - sååååå. 

Hvis du gerne vil betale dig fra det, er der gode partnere der kan sætte MAGENTO op, og også har fortrindelig support på området. Her kan www.magentohotel.dk klart anbefales Smile

-Karsten

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Lund:
Selvom jeg også er varm fortaler for MAGENTO som platform, er det ikke i den hendseende særlig smart at have en demoshop hvor netop sprog-delen ikke virker ordentligt. Når man skifter til fransk eller tysk, sker der intet med indholdet. Det er stadigt engelsk Stick out tongue

Du har så uendeligt ret...! :-)

Jeg må se om ikke tiden til at ligge de franske, og tyske oversættelser på kan findes. :-) Produkt demo data bliver nu nok ved at være på engelsk. Primæret har jeg reelt fokuseret på at vise Magento Performer helt ok på vores setup.

Karsten Lund:
Hvis du gerne vil betale dig fra det, er der gode partnere der kan sætte MAGENTO op, og også har fortrindelig support på området. Her kan www.magentohotel.dk klart anbefales

Partnere ? - Er det dine partnere, eller Magento Solution Partnere ?

naturligforum.dk Jeg er 100% enig med Wraa's indlæg. Tag dig god tid. Der er mange løsninger, og mange leverandører. For at projektet også for dig kan bliver en succes oplevelse er dit fundament for beslutningsprocessen essentielt.

Fandt denne blog : http://www.afdeling18.dk/

 

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Partnere ? - Er det dine partnere, eller Magento Solution Partnere ?

De er såmænd ingen af delene, men som mange AMINOer sikkert vil være enige om, så er de meget dygtige og yder sublim support. Jeg har et par klienter der har været usandsynligt glade for dem, så jeg finder det narturligt at anbefale dem :)

Men - Back on track (topic)

Jeg er fuldstændigt enig, det kræver et godt forarbejde, som naturligvis er godt i gang med denne tråd :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

naturligforum.dk:

I den forbindelse ligger min største udfordring i at den skal kunne håndtere flere europæiske sprog (Nordiske lande + store europæiske sprog). Hvilken type løsning vil I anbefale til en CMS-webshop?

Og hvis I har nogle gode råd til hvor jeg kan læse om international e-handel er I velkomne til at byde ind også.

Som andre også skriver vil jeg også anbefale en Magento løsning.

Magento supportere flere forskellige butikker som alle kan være på flere sprog, alle sammen på een installation.

Deres feature side om dette:

http://www.magentocommerce.com/product/features/international-support/view

Se yderligere også deres design guideline her (bare læs det om flere lag i Magento):

http://www.magentocommerce.com/design_guide/articles/magento-design-terminologies4

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Foreløbig tak for jeres inputs. Det er helt sikkert brugbart.

I er velkomne til at byde mere ind. Smile

Mvh

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville vælge en fundamentalt anderledes approach end du ligger op til - det handler især om at nå sine markeder og med det setup du ligger op til står du ikke nødvendigvis i en optimal situation.

Hvis du kan sende lidt mere info omkring dine behov til email@redweb.dk så kvittere jeg gerne med et uforpligtende tilbud på en samlet løsning.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)