Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Scannet domænefuskere??

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Aminoer, hvad syntes i om dette ?


Den 22/06/09 søgte jeg igennem scannet.dk efter et domæne. Det var ledigt. Jeg ville købe det dagen efter fordi at jeg ikke lige havde pengene til det.

Men det "sjove" er så at præcist efter jeg tjekkede det domæne den 22 så er det efterfølgende blevet købt. Vil det sige at scannet sidder og kigger logs igennem for at se hvad folk søger på? og derefter køber dem de finder interessante? Hvad fanden bilder de sig ind?

Nej jeg tror aboslut ikke på at det er et tilfælde at præcist det domæne skulle blive købt lige efter jeg havde søgt på det.

Hvad mener i?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor tjekker du ik bare hvem der ejer domænet? Så har du svaret på dit spørgsmål...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg også gjort det er et .nu domæne og scannet står som ejerne af den. Og jeg kan se at domænet blev registreret samme dag jeg søgte på det hos scannet. Og det "sjove" er at den er blevet købt igennem scannet ...

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så har de jo købt domænet... Har du kontaktet dem, og hørt om de har det til salg evt? Måske har de blot købt det for at sikre det ik blev solgt...

SIranee:

Og det "sjove" er at den er blevet købt igennem scannet ...

Det der giver ik lige mening...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

'Da du tjekkede efter domænet brugte du så en pc som andre har adgang til ????

Tænkte på at det kunne være blevet gemt og kommet frem som forslag til den næste person der gik på scannet fra den pc.

Lidt langt ude, men en mulighed.

 

Det er desuden meget normalt at de står som ejer af nye domæner der ikke er fra dk. selv om det er andre der har købt dem. Det er noget jeg selv har lagt mærke til når jeg køber. Er ikke helt sikker på hvorfor det hænger sådan sammen

 

Oplevede desuden det samme med dandomain. Her kunne jeg se en anden seo virksomhed havde købt et domæne jeg havde tjekket dagen før. Jeg kontaktede dandomain og spurgte om de havde nogen relation til virksomheden, det havde de ikke. Så det er muilgt det er et tilfælde.

Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha den er grim.

Jeg ville hvis jeg var dig, nok allerførst kontakte scannet og forhører dig omkring sagen, og hvis det forholder sig som du siger at de er ejerne af siden og ikke vil slippe den på trods af at du har bestilt domænet i gennem dem kontakte en advokat og se om han kan gøre noget ved sagen.

Jeg går udfra du må have en eller anden form for ordre bekræftelse fra Scannet evt. over mail?
Du kan også vælge at kontakte magasiner som Computerworld, og andre online forummer og fortælle om din oplevelse med Scannet så de på den måde får en ret eksplosiv medie omtale, opfordre evt. læsere til at kontakte scannet med deres holdning omkring sagen, og se om det ikke vil få deres direktør i snak.

Det er pisse bittert hvis det du siger er rigtigt, og så er jeg utroligt glad for jeg aldrig har handlet med dem, og for at du er kommet med denne advarsel der vil gøre jeg ikke vil handle med dem i fremtiden.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbudsguiden:

Puha den er grim.

Jeg ville hvis jeg var dig, nok allerførst kontakte scannet og forhører dig omkring sagen, og hvis det forholder sig som du siger at de er ejerne af siden og ikke vil slippe den på trods af at du har bestilt domænet i gennem dem kontakte en advokat og se om han kan gøre noget ved sagen.

Jeg går udfra du må have en eller anden form for ordre bekræftelse fra Scannet evt. over mail?
Du kan også vælge at kontakte magasiner som Computerworld, og andre online forummer og fortælle om din oplevelse med Scannet så de på den måde får en ret eksplosiv medie omtale, opfordre evt. læsere til at kontakte scannet med deres holdning omkring sagen, og se om det ikke vil få deres direktør i snak.

Det er pisse bittert hvis det du siger er rigtigt, og så er jeg utroligt glad for jeg aldrig har handlet med dem, og for at du er kommet med denne advarsel der vil gøre jeg ikke vil handle med dem i fremtiden.

Læs lige indlægget igen, for du har misforstået det...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere købt et .com domæne. Da jeg efter uger ikke have modtaget det sendte jeg en e-mail til supporten, som skrev, at en anden køber var kommet minutter måske sekunder før mig, da jeg købte det. Det var en gut i malaysia eller deromkring.

En anden gang var jeg i en købsproces på surftown, hvor jeg afbrød handlen midtvejs. Senere den dag prøvede jeg så at starte forfra med samme domæne, men det var nu optaget. Det viste sig så, at Surftown havde reserveret det som et led i god service.

Kan det ikke være det, der er sket?

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

sutjek:

Jeg har tidligere købt et .com domæne. Da jeg efter uger ikke have modtaget det sendte jeg en e-mail til supporten, som skrev, at en anden køber var kommet minutter måske sekunder før mig, da jeg købte det. Det var en gut i malaysia eller deromkring.

En anden gang var jeg i en købsproces på surftown, hvor jeg afbrød handlen midtvejs. Senere den dag prøvede jeg så at starte forfra med samme domæne, men det var nu optaget. Det viste sig så, at Surftown havde reserveret det som et led i god service.

Kan det ikke være det, der er sket?

 

"jeg har tidligere købt et .com domæne" var det hos scannet ? hvis ja. Så er de da 100% fuskere

 

Det er mig og Siranee som har gang i et større projekt. Vi blev enige om nogle domæner vi skulle købe og finder ud af at det domæne er ledigt. Vi bliver enige om at vente 1 dag med at købe domænet men vi ser dagen efter at domænet er blevet købt igennem scannet (vi kan ikke se ejerne da det er et .nu domæne)

Det kan jo kun betyde 1 ting. Nemlig at de sidder og kigger igennem efter hvad folk søger efter og bestiller dem de syntes er gode. Jeg tror ikke på at de har registreret det for at være flinke men hvis de har skal de være velkomne til at kontakte enten mig eller siranee vi har begge sendt dem en email ang deres opførsel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrev dette uden på google Scannet domæne amino http://www.google.dk/search?hl=da&q=Scannet+dom%C3%A6ne++amino&meta=lr%3Dlang_da og det dukket op først på google , så mon ikke scannet opdager denne debat inde på amino.dk , meget hurtigt og gør noget ? 

For dårlige omtale der ligger højt på google vil de tabe mange kunder på.

Rettelse her efter 20 minutter mere behøver man kun at skrive scannet fuskere , ude på google , så amino,dk indlæg kommer hurtigt ud på google og kan ses af 1000 vis af mennesker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)