Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra USA, lidt hjælp kunne bruges.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Kirsten E:
Faktisk har jeg et par gange foreslået nogle store grossister, at jeg kunne betale med en bankoverførsel, men det har de takket nej til - de skulle nemlig betale deres bank temmelig meget for at modtage pengene. Så deres omkostning ved at modtage en kreditkortbetaling er mindre end ved at modtage en bankoverførsel

 

Hej Kirsten

Hvis der er tale om betaling i Euro til lande i EU / EØS (Norge Island og lichtenstein) og Schweiz. er det langt billigere at bruge den nye SEPA betalingsform. vi giver kun 5,00 DKK for en overførsel.

http://www.finansforum.net/2008/05/07/sepa.aspx

Mvh

Ravn

Som det fremgår tydeligt af Kirsten indlæg, så handler hun i USA...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Hej Kirsten

Hvis der er tale om betaling i Euro til lande i EU / EØS (Norge Island og lichtenstein) og Schweiz. er det langt billigere at bruge den nye SEPA betalingsform. vi giver kun 5,00 DKK for en overførsel.

http://www.finansforum.net/2008/05/07/sepa.aspx

Mvh

Ravn

Hej Ravn

Tak for tippet - jeg handler primært i USA, dog har jeg enkelte Europæiske/danske leverandører, og de har fleste har en konto i DK, men jeg vil huske det til næste gang, jeg handler med min franske leverandør - her betaler jeg med bankoverførsel.

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Hej Kirsten

Hvis der er tale om betaling i Euro til lande i EU / EØS (Norge Island og lichtenstein) og Schweiz. er det langt billigere at bruge den nye SEPA betalingsform. vi giver kun 5,00 DKK for en overførsel.

http://www.finansforum.net/2008/05/07/sepa.aspx

Mvh

Ravn

Hej Ravn

Tak for tippet - jeg handler primært i USA, dog har jeg enkelte Europæiske/danske leverandører, og de har fleste har en konto i DK, men jeg vil huske det til næste gang, jeg handler med min franske leverandør - her betaler jeg med bankoverførsel.

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Med jer.

Tak for svarene, kreditkortet vil jeg helt sikker prøve at forfølge. Hvilke kort er mest brugt derover?

Mvh Kim

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vedebech:

Hej Med jer.

Tak for svarene, kreditkortet vil jeg helt sikker prøve at forfølge. Hvilke kort er mest brugt derover?

Mvh Kim

American Express, Visa  eller Mastercard. Men foreslå dem evt at lave en Business account hos www.paypal.com og lav transaktionerne den vej. Det er den billigste kreditkort løsning der findes...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger et helt almindeligt MasterCard, og den eneste omkostning jeg har, er det helt almindelige årlige gebyr for at have kortet (vist omkring 100 kr). American Express er nok ikke særlig brugbart - mine grossister tager det i hvert fald ikke, og under alle omstændigheder er det årlige gebyr for American Express noget højere end for Mastercard. Så jeg kan ikke rigtig se noget formål ved at gå over PayPal, du skal jo have kortet under alle omstændigheder. PayPal er vist kun en god ide, hvis man ska modtage betalinger (og det er jo ikke tilfældet her). Vær opmærksom på kreditmaksimum, normalt er det vist 25-50.000, så du kan få behov for et højere maximum, men det har ikke været noget problem for mig.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:

Jeg bruger et helt almindeligt MasterCard, og den eneste omkostning jeg har, er det helt almindelige årlige gebyr for at have kortet (vist omkring 100 kr). American Express er nok ikke særlig brugbart - mine grossister tager det i hvert fald ikke, og under alle omstændigheder er det årlige gebyr for American Express noget højere end for Mastercard. Så jeg kan ikke rigtig se noget formål ved at gå over PayPal, du skal jo have kortet under alle omstændigheder. PayPal er vist kun en god ide, hvis man ska modtage betalinger (og det er jo ikke tilfældet her). Vær opmærksom på kreditmaksimum, normalt er det vist 25-50.000, så du kan få behov for et højere maximum, men det har ikke været noget problem for mig.

Hej Kirsten

Ved du nogen du noget om hvor meget højere den vekselkurs er som kreditkort firmaerne bruger i forhold til nationalbankens Kurs?

Mvh

Ravn

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Hej Kirsten

Ved du nogen du noget om hvor meget højere den vekselkurs er som kreditkort firmaerne bruger i forhold til nationalbankens Kurs?

Mvh

Ravn

Jeg har lige checket de seneste betalinger, i sidste halvdel af maj har kursen ligget på 5,36 og midt juni var den 5,45. Jeg går ud fra, at det ligger lidt over nationalbankens kurser, til gengæld er det let, og man er beskyttet at de danske regler om handel med kreditkort.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)