Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad hedder danmarks bedste bookingsystem ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at blive sindsyg over mit bookingsystem. Jeg er zoneterapeut og har afprøvet et billigt system i ½ års tid. Desværre er det ikke særlig brugervenligt og jeg er sikker på at jeg mister kunder undervejs i booking-processen.  Desuden kan kunden ikke selv aflyse eller flytte en tid - hvor kløgtigt er det ??

Systemet skal kunne indberette til sygesikringen "danmark" være top-brugervenligt og se lækkert ud!

Kender til e-administration og hairtools - men der må da være andre top-fede-lækre systemer derude.

Glæder mig til jeres inputs :-)

Betina Axil

Sådan ser det ud pt.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina og velkommen til.

En af mine venner anvender www.geckobooking.dk i hendes zoneterapeut forretning men om det lige kan det du nævner ved jeg ikke.

Hej fra Søren

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Tusind tak for tippet - kigger lige på det !

Betina

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina,

Vi har udviklet et online booking system, som jeg er sikker på at du kan bruge. Da vi er ved at udvikle kasse delen af systemet i øjeblikket, vil jeg gerne tilbyde dig det gratis i en længere periode, på den betingelse at du giver os feedback på de ting du ikke syntes er ordentlige og som du gerne vil have lavet om på. Systemet har online booking, kalender, flere ansatte, flere klinikker, lager, leverandør styring, kunde kartotek, omsætnings overblik, og meget andet.

Skriv til mig hvis du er interesseret.

Hilsen Peter

Peter Jordan - www.findposen.dk

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

TusindtTak for dit svar og pæne tilbud.

Jeg har fået flere  tilbud her gennem Amino, men det der har manglet hos alle, er muligheden for at indrapporterer elektronisk til sygesikringen "danmark". Derfor er jeg nu endt hos E-administration der som de eneste var villige til at udvikle den del for mig (og andre zoneterapeuter).

Hej fra Betina Smile

Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Betina m.fl.

Der er mange gode bookingsystemer på det danske marked – men du kunne også overveje at benytte en af de internationale, hostede løsninger. Det er både nemt at anvende, billigt i drift og opsætningen klarer du selv i løbet af 15 min :)

Læs om de mest populære tjenester her: http://nounou.dk/bedste-hostede-bookingsystemer/

http://nounou.dk finder du digitaliseringstips, værktøjer og vejledning til små og mellemstore virksomheder. Læs om hvordan du driver din virksomhed fra skyen og find oversigter over netop de systemer du savner.

Mvh. Christian

Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

(beklager dobbeltpost)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dette er vist en gammel tråd om bookingsystem, der lige pludselig er vækket til live igen Smile

Hvis nogle alligevel læser med, så kan jeg anbefale supersaas.dk som et særdeles godt online booking system.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi synes, det er fantastisk, at online booking bliver mere og mere populær i Danmark! TimeCenter er hurtigt blevet et meget populært online booking system i Danmark. Velkommen til at prøve os! :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)