Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køleskabe / Kølefyseskabe til Amino-priser

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Så er der lige 3 hurtige tilbud fra www.kpa-company.dk

Smeg fab10 køleskab / barskab i orange

Normalpris hos os 5495 kr. - Amino-pris 4995 Kr.

 

Baumatic Køle/fryseskab i sort

Normalpris hos os 5995 kr. - Amino-pris 5295 Kr.

 

Fisher & Paykel E522B Med ismaskine og vanddispencer

Vores normalpris 11.995 Kr. - Aminopris 11.495 Kr.

Eller kan i jo tage et kig på www.kpa-company.dk eller på www.stone-wall.dk

Tilbuddene er gældende indtil 01/07/2009

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sku ikke nogle særlige gode tilbud til amino

Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Taget i betragtning af at vi har markedets laveste pris i forvejen så synes jeg det er ret flot.... ved du overhovedet hvad der bliver tjent på hvidevarer solgt over nettet??? .... når vi sælger et SMEG KOMFUR som eks. scb92mfn-5  (et komfur til vejl. 16.995 Kr. ) tjener vi 350 Kr. når netprisen skal matches..... det skal så betale husleje, lønninger mv... 

Såeeeh vi gør hvad vi kan for at give et tilbud .. i min verden er 500 Kr. bedre end 0 Kr. - er du ikke enig i den betragtning kan du jo lade være med at benytte tilbuddet... 

Desuden har jeg før set indlæg fra folk som ingenting giver i rabat ... 

Mvh. Kristoffer 

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinL:

Det er sku ikke nogle særlige gode tilbud til amino

Kære Martin,
Tak for din konstruktive og veldokumenterede indsigelse mod prisniveauet samt din uddybning af baggrunden for din viden om det. Wink

Hvis du er konkurrent til trådstarter, vil jeg anbefale dig at komme med et bedre tilbud.

Endnu en gang tak. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Home Supply:
.. når vi sælger et SMEG KOMFUR som eks. scb92mfn-5  (et komfur til vejl. 16.995 Kr. ) tjener vi 350 Kr. når netprisen skal matches

Det er det dårligste dækningsbidrag jeg nogensinde har hørt om . Hvis jeg kun tjente 350 kr på at sælge et komfur til den pris -gad jeg slet ikke bruge krudt på det.. Men jeg vil sige at de 500 kr rabat tror jeg ikke folk springer i med begge ben. 500 kr fra eller til når man skal købe et køleskab. Menet tilbud er et tilbud - og man kan self spare penge.

Hvad er målene på smeg køleskabet? Har du den kun i orange? Og er den A mærket?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvad skyldes den lave pris? at det er en demo model - eller har den skrammer?

Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, 

Det er somend ganske korret med det DB. Vi håber så at kunne sælge en emhætte andet til kunden også (det er ikke alle varegrupper der er helt så slemme) - men det er sjældent at der bliver tjent mere end 1.000 Kr. på en vare i original emballage, som vi skal bestille hjem, uanset den vejl. udsalgspris. Vi har et nært samarbejde med importøren af SMEG, WITT mv. og de er egentlig selv træt af den priskrig der foregår på nettet da det tager lidt af eksklusiviteten af varerne. Generelt er det sådan på de populære varer at der bliver tjent maks 500 Kr. 

Når det så er sagt, så er årsagen til at vi kan være de billigeste, når vi taler om lager-varer og ikke bestillings-varer, er at vi får alle udstillings-modeller og brugte varer fra hele landet (dette er vores primære forretningsområde), som så bliver 100 % gennemgået hos importøren og sendt ud til os. Kan man leve uden den originale emballage får man således en langt bedre pris. Der er selvfølgelig skabe som står 100% som ny, Nogle som har buler og andre som har ridser - men funktionaliteten er i top. Kunden får naturligvis altid af vide hvilken stand varen er i inden køb og vi sender gerne billeder af varen. Desuden er der landsdækende garanti udført af importøren og naturligvis iflg. købeloven.

Tilbage til de konkrete spørgsmål: 

Mål: 96 Cm. høj x 54,3 Cm. bred x 63,2 Cm. 

Vi har den kun i orange for øjeblikket og får faktisk sjældent FAB10 skabe ind 

Den er A-Mærket :) .. 

Skabet er en udstillings-model, men har ingen kosmetiske fejl. 

 

 

Baumatic & Fisher & paykel køleskabene er helt nye i orig. emballage (dvs. ej udstillings-model eller lign.) 

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

 

Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden er det billigste FAB10-skab jeg kan finde på nettet til 7.000 Kr.... 

Så du kan vel med rette kalde rabatten næsten 2000 Kr. - det synes jeg er godt... vejl. pris. er over de 10.000 Kr. så der halverer vi prisen. 

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Home Supply:
Det er somend ganske korret med det DB. Vi håber så at kunne sælge en emhætte andet til kunden også (det er ikke alle varegrupper der er helt så slemme) - men det er sjældent at der bliver tjent mere end 1.000 Kr. på en vare i original emballage, som vi skal bestille hjem, uanset den vejl. udsalgspris. Vi har et nært samarbejde med importøren af SMEG, WITT mv. og de er egentlig selv træt af den priskrig der foregår på nettet da det tager lidt af eksklusiviteten af varerne. Generelt er det sådan på de populære varer at der bliver tjent maks 500 Kr. 

Men der skal satme noget volumen på varerne med de dækning bidrag.

Du må gerne sende et par flere billeder af smeg køleskabet til mig larswmat@gmail.com

Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt gider vi heller ikke bruge vores energi på bestillings-varer netop af denne årsag.. men hvis en kunde kommer i vores butik (eller forespørger på nettet) og køber komfur + køleskab, men mangler eks. en fryser bestiller vi varen hjem til kunden... så er vi nogle gange nødsaget til at tage 2-4 stykker for at få en nogenlunde pris på varen. 

Når alt dette her så er sagt. Så handler vi netop med udstillingsmodller mv. netop fordi vi har muligheden for at lave lidt bedre avancer. Men der er mere gambling forbundet med dette, da der ikke findes en markedspris for disse skabe. Nogle gange bliver varen solgt med fin avance. Andre gange til kostpris. Og når det går helt galt - så til under kostpris, FAB10 skabet her er f.eks. ikke sjovt at sælge til denne pris.. 

Slut med lange forklaringer... jeg får sendt billeder af køleskabet imorgen :) .. 

Mvh. Kristoffer 

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)