Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Starter guide fra Google

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

God lille begynder guide :-)

kunne ikke lade være med at smile lidt over dette:

Glem ikke at reklamere offline - Offline-kampagner for dit websted kan også give gode resultater. Husk at sætte URL'en på dine visitkort, brevhoveder, plakater osv., hvis f.eks. din virksomhed har et websted. Du kan også udsende nyhedsbreve til klienter via posten, så de får besked om det nye indhold på din virksomheds websted.

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 5 person

Denne guide er efterhånden ret gammel, ekstremt overfladisk, og værst af alt så nævner den intet om det som er aller vigtigst: Links fra andre websites.

Alt i alt er dette så godt som ubrugeligt. De gratis versioner du kan få af SEO bøger (både min og Rosenstands), debatter, blogs og nyhedsbreve får du 100 gange mere ud af.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Alt i alt er dette så godt som ubrugeligt. De gratis versioner du kan få af SEO bøger (både min og Rosenstands), debatter, blogs og nyhedsbreve får du 100 gange mere ud af.

Yes
Mikkels beskedne råd er fuldstændigt korrekt Smile 
Jeg har haft stor gavn af begges gratis bøger og er i gang med at studere Mikkels fantastiske og detaljerede SEO-bog.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)