Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opsætter jeg en wordpress side?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kunne godt tænke mig at vide helt præcist hvad der skal til for at opsætte en wordpres side, hvad man skal hente, hvor man skal hente det osv. Er det overhoved noget en lærenem fyr kan finde ud af?

 

- John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på dette link: http://codex.wordpress.org/da:Installering_af_WordPress

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

JohnBakken:
Og det kan en alm. Lærenem fyr  godt finde ud af? :D

Ja det er super nemt !! Bare gør som jeg har beskrevet så har du en blog på¨no time

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anbefaler IKKE at du bruger Surftown til din Wordpress blog (og specielt ikk deres 1-click installation) - for så kan du som "lærenem" fyr ikke finde ud af det :-).. der skal du nemlig pludselig ud i alt muligt halløj med altid at skulle uploade plugins, opdatere Wordpress manuelt og du skal CHmodde et par mapper for at kunne indsætte billeder...

Jeg forstår ikke hvorfor Surftown ikke lærer det... men andre lavpris webhoteller kører Wordpress uden problemer.. Jeg har skrevet en lille artikel om webhosting og Wordpress her

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du blot vil have en hurtig blog op, så tilbyder wordpress også at man kan få det via. deres side. Så har du ikke nogen udgifter, men kan selvfølgelig heller ikke lave de store ændringer på det.

http://wordpress.com/

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Brandt:

Anbefaler IKKE at du bruger Surftown til din Wordpress blog (og specielt ikk deres 1-click installation) - for så kan du som "lærenem" fyr ikke finde ud af det :-).. der skal du nemlig pludselig ud i alt muligt halløj med altid at skulle uploade plugins, opdatere Wordpress manuelt og du skal CHmodde et par mapper for at kunne indsætte billeder...

Jeg forstår ikke hvorfor Surftown ikke lærer det... men andre lavpris webhoteller kører Wordpress uden problemer..

Hej Brian,

Hvis man henter en standard version af Wordpress, skal man selv manuelt ind og ændre filrettigheder pga. Safe Mode.

MEN dette er dog ikke nødvendigt når man anvender Surftown's 1-click installer, da vi her har ændret på hvilken tmp folder der bliver anvendt samt rettighederne på denne. Ved brug af 1-click installeren kan man derfor sagtens anvende 'automatisk opdatering' og 'installation af themes' da disse anvender denne tmp folder!

Summa summarum sikrer vores 1-click installation netop at en nybegynder nemt kan få sin egen WP op at køre hos Surftown ;-)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil vove at påstå at enhver der kan betjene en PC, også kan installere Wordpress.
Problemerne opstår for de fleste først når designet skal sættes sammen på mere komplicerede måder.

Som skrevet ovenfor, download via wordpress.org, upload på dit webhotel, følg guiden trin for trin.

Hvis du støder på problemer vil jeg gerne hjælpe dig.

peter@hztrading.dk

Mange venlige hilsener, og held og lykke med projektet :-)
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for enorm god behandling ;) - og peter, jeg skriver hvis jeg støder på problemer, tak for supporten! :D

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)