Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen pagerank!?!?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten ved Århus
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 3 sites hvor jeg følger lidt med mht. pagerank.

Jeg har hørt det ikke er vigtigt længere, men alligevel.

www.Auisoft.com har pagerank på 4

men www.SQLMerger.com har en N/A pagerank!!

www.Auisoft.com/SQLMerger har en N/A pagerank

Hvad pokker er der galt? Jeg har selv en mistanke om at det er markeret som dublicate contents efter at jeg i en periode havde det som en slags domæne alias. Dvs. hvis man skrev www.SQLMerger.com så man faktisk indhold fra www.Auisoft.com/SQLMerger

Det lavede jeg så om til en 301 redirect og har nu ventet i et godt stykke tid (> end 1 måned), men det har ikke hjulpet (endnu).

Hvad kan man gøre?

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har stadigvæk pagerank den ryger over på det andet domæne når det 301 redirect over op på et andet domæne mister man altid pagerank den går til din hovedside link evt. dertil , tror det vil give bedre .

Det  gamle domæne er selvfølgelige pagerank 0 da den giver pagerank til den anden side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten ved Århus
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle svare forståelige så jeg ventet lidt. Til det lå på side 2 under ubesvaret

Først er http://auisoft.com/ og www.Auisoft.com/SQLMerger er samme domæne så det er kun den interne links struktur inde på din hjemmeside der bestemmer om det har en pagerank  f.eks. har denne side pagerank 3. http://auisoft.com/Jobs.shtml ligger i menuen og et par undersider linker til den og måske klikker folk mere på dette links i menuen dette giver også en pagerank. måske

 

Mit bud det er også en underside til dit hovedet domænet der er kun et links på en underside hvor det linker rundt , det er derved på samme domæne som øverst forklaret , du bliver på ,vis du havde det liggende oppe i menuen ville det visse en pagerank da flere af dine sider på dit site linker til den , med en undersider hvor der kun er et links til denne underside har selvfølgelige ingen pagerank.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

og måske klikker folk mere på dette links i menuen dette giver også en pagerank.

Det giver desværre ingen pagerank, at folk klikker på et link Stick out tongue Det ville ellers være fedt!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Hadsten ved Århus
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Pludselig er der pagerank på igen på de 2 URL'er som før var N/A (nu 3 - og stadig 4 på www.auisoft.com).

Jeg har ikke gjort noget på sitet i et stykke tid, så det er ikke det.

Jeg tror selv det er blevet opfattet som dublicate contents på et tidspunkt og at det er forklaringen.

Jeg er lidt ii tvivl om om jeg skal opbygge link juice på www.sqlmerger.com eller www.auisoft.com/sqlmerger

Hvis jeg satser på www.auisoft.com/sqlmerger er det vel hele sitet som får gavn af det, men hvis det er www.sqlmerger.com er det vel kun det site som får gavn af det. Hvis jeg en dag flytter produktet til et andet site, så kan jeg vel lave en 301 redirect på www.auisoft.com/sqlmerger og få link juicen overført (ialtfald hovedparten), er det ikke rigtigt forstået?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)