Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg importere dette produkt? Eller overskrider det firmaets rettigheder.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som sagt hudprodukter ikke lige mit fagområde, men hvis du er så opsat på at sælge produktet kan du så ikke finde ud af hvilket firma "opskriften" (hedder det det) stammer fra? Det er jo næppe kineserne der har forsket sig frem til det, og så importere originalen når det ikke er det japanske må det jo være nogle andre der laver det "originalt" ?

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne evt. også kontakte forhandleren i England og høre, hvordan de har fået lov at forhandle det, hvordan de importerer det - og om de har EU godkendelser.

Det er ikke sikkert, de er interesserede i at hjælpe, men det er da forsøget værd, når du er så opsat på, at det skal være det produkt.

Mvh,
Michael

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Grand:

Hvis jeg var så opsat på  at importere produktet, så havde jeg nok gjort det for lang tid siden.

Jeg brugt rigtig meget tid på at komme frem til, at produktet måske var et "kopi" produkt. Herefter kontaktede jeg Shiseido. 

Jeg skal ikke på kant af loven, derfor bestiller jeg ikke produktet. Men det er da underligt, at det sælges rundt omkring i Europa, og at det sælges flere steder i Østen endda i butikker.

Det skal lige slås fast, at jeg aldrig kunne finde på at sælge produktet som Shiseido i Danmark. Jeg vil entet ændre emballagen, eller skrive det var et "replica".

Du aner jo i bund og grund intet om hvilke stoffer produktet indeholder så vil det ikke være lovligt at markedsføre i EU.

Er du ikke klar over at produktret skal anmeldes til miljøstyrelsen inden det bringes på markedet.?

 

Ravn

 

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)