Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger byggefirma i Malmö

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Jeg søger kontakt med et byggefirma i sverige som vil arbejde i Kbh. Det drejer sig om murerarbejde, tømrerarbejde, malerarbejde og flisearbejde.

årsagen til det skal være svensk er at jeg tror det er billigere på timeprisen og så er der jo også kursforskellen at regne med.

Dernæst kan jeg også være intereseret i at købe byggematrialerne i sverige, herunder færdigbeton.

Så hvis der er nogle der kender et par byggefirmaer i sverige så høre jeg gerne fra dig.

Det kunne jo også være et dansk firma der vil arbejde til svenske priser.

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Valby
Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 75
Fra  Murerfirmaet Thomas M Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ville du selv arbejde til svenske priser..? Eller hvad med at hyre nogle polakker.... de er jo rigtig

til at underbetale..

Mvh thomas

Fra sorø
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jens.

vores firma kan sagtens klare de svenske priser, da vi tar 270,00 kr i timen for en tømrer

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det her er en svensker der arbejder i Danmark. Han gør vist flittigt brug af polske entreprenører og underentreprenører.

http://www.bygbilligt.com/default2.asp

Jeg har ingen erfaring med ham så den eneste grund til forslaget er din forespørgsel på SVENSKE entreprenører.

 

Mvh.

 

Rafal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hahaha, læs dette citat der fra

"Derved kan du som kunde føle dig tryg og virksomhederne er ansvarsforsikret for langt over det beløb på 100.000 kr. som byggaranti yder! "

Enhver byggevirksomhed er jo forsikret for mere, men humlen omkring byggaranti er at du får en uvildig vurdering og hvis det ikke er lavet ordentligt, sørger Dansk Byggeri for udbedring.


Kan kun anbefale dig at tage til Polen eller Sverige og kigge på lidt byggerier. Det er i vid udstrækning sminkede lig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas1974:

hahaha, læs dette citat der fra

"Derved kan du som kunde føle dig tryg og virksomhederne er ansvarsforsikret for langt over det beløb på 100.000 kr. som byggaranti yder! "

Enhver byggevirksomhed er jo forsikret for mere, men humlen omkring byggaranti er at du får en uvildig vurdering og hvis det ikke er lavet ordentligt, sørger Dansk Byggeri for udbedring.


Kan kun anbefale dig at tage til Polen eller Sverige og kigge på lidt byggerier. Det er i vid udstrækning sminkede lig.

Men de da billige og fra østeuropaBig Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, nogle gang får man jo hvad man betaler for.

Du har ikke overvejet tyskere også ?

Jeg får tit henvendelser fra tyske tømrer, som kan snakkes dansk, hvilket jo også er en stor fordel.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, det handler ikke om at underbetale nogle men jeg har en større opgave som jeg søger pris på og så kunne det måske

være en idé at undersøge det svenske marked, jeg kan godt forestille mig der er nogle svenske firmaer i malmö som gerne vil køre over broen og arbejde i København. Jeg mener bare hvis et svensk firma i malmö fx. tager 300 svenske. i timen +m. så må det jo blive 300 x 0,70 = 210 dkk pr. time og det bliver jo også til noget når der ca. er løn udgifter for 500.000dkk så vil en pris forskel på 90 dkk jo give mig ca. 700 arbejdstimer mere.

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er tilbøjelig til at tro at svenske firmaer vil give dig et tilbud i DKK. Men det kan du måske aftale dig ud fra. De vil vel også fakturere daglig kørsel mellem Sverige og Danmark. Dette gør ikke ligefrem en timesats billigere.

Jeg har derfor mine tvivl om du kan hente den besparelse på arbejdslønen som du forstiller dig. Til gengæld tror jeg du kan spare en del på materialer.

 

Mvh.

 

Rafal

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)