Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En fair pris?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

da jeg har en masse varer jeg skal til at sælge B2B findes der så en metode/udgangspunkt hvor jeg kan udregne en pris, så jeg tjener lidt, men hvor kunden os har mulighed for at få en god fortjeneste efter hvad han/hun nu sætter sin vejl. pris til.

Eksempel: Jeg køber en solbrille til 15kr. er det så fair jeg sælger den videre for en 35-40kr. Er det for dyrt? Kan jeg tage mere selvf. afhængig hvor mange de køber. De kan jo i princippet sælge den videre i deres webshop for 199kr. Hvilket en solbrille mere eller mindre koster rundt omkring på nettet.

 

Pi

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

En fair pris, er den pris kunden vil betale... Men overvej det nøje for billige solbriller fra Asien sælges helt ned til 99 kr på nettet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

En fair pris, er den pris kunden vil betale... Men overvej det nøje for billige solbriller fra Asien sælges helt ned til 99 kr på nettet...

Jamen det sådanne solbriller som du kan få hos fx. greedy.dk dem har jeg ikke set til 99,-?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)