Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig med express forsendelse fra Kina?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har bestilt en vare fra Kina. Mener sælger vil sende pakken med TNT, det er i hvert fald express.

Sælger sagde, at jeg vil modtage pakken indenfor 2 dage, men her er så mit spørgsmål.

Er tolden inkluderet i de 2 dage, eller skal jeg så vente nogle dage yderligere? Ved ikke hvordan det foregår, og er der overhovedet den store kontrol når det er fra en kurerer? 

Gider nemlig ikke, at betale de mange ekstra kroner, hvis den alligevel ligger i tolden et par dage.

Håber I har erfaring, og kan hjælpe mig:)

 

 

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg ville bede sælger om at oplyse mig sendingsnummer og faxe dig en faktura, så vil jeg tage fat i TNT og høre normal procedure, og evt. faxe dem kopi af faktura så de kan forberede indfortoldning, så burde det gå glat igennem..

Jesper

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mindre det er dokumenter, så skal du nok regne med ekstra tid til tolden også. Desuden skal du betale moms af varens værdi, fragten samt et gebyr.

Hos FedEx har du to muligheder, når du sender pakker: Ekspress eller knap-så-ekspress, hvor det tager et par dage ekstra, men koster lidt mindre. Mon ikke de har samme mulighed hos TNT?

Mvh,
Michael

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så alle pakker fra Kina kommer til fortoldning.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere gange fået tilsendt nogle ret store swatch-books express fra Kina, og der har ikke været noget der skulle fortoldes, og vi har haft dem her inden for få dage efter de var sendt fra Shanghai.

Det er faktsik TNT vi har benyttet hver gang.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, har også hørt et lille rygte om, at det er sjældent, der fortoldes når pakken er sendt med en kurerer. Har det noget på sig?

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal jeg så ikke kunne udtale mig om. Men hvis der er noget i den som bør fortoldes, så skal det jo fortoldes!

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Produktet er så vidt jeg er oplyst toldfrit, så løber det vel lige igennem? Det er et cosmetics produkt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Grand:

Okay, så alle pakker fra Kina kommer til fortoldning.

Normal skal alle vare udenfor EU fortoldes uanset om der skal betales told eller ej.

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at produktet skal anmeldes til Miljøstyrelsen før det markedsføres.

 

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)