Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på supplementsside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Weltström:

Den anden løsning som 3c ads tilbyder er kun god for dem. Ikke dig!



Fordi det du skriver herover absolut ikke passer og det burde du vide som "seo-ekspert".. det gavner i aller højeste grad kunden at få et link fra en sekundær side med relevant indhold, der linker til den primære side på givne søgeord, som den sekundære side rangerer højt på.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

BannerSalg.dk:

Weltström:

Den anden løsning som 3c ads tilbyder er kun god for dem. Ikke dig!



Fordi det du skriver herover absolut ikke passer og det burde du vide som "seo-ekspert".. det gavner i aller højeste grad kunden at få et link fra en sekundær side med relevant indhold, der linker til den primære side på givne søgeord, som den sekundære side rangerer højt på.

Jeg har aldrig kaldt mig seo ekspert og agter heller ikke at gøre det. Så drop den nedladende tone. Vi er ikke eksperter i seo, vi er bare gode til det vi laver!

Det gavner med et link fra en ekstern side, men ikke i denne seo løsning der er tale om. En side kunden ikke selv har kontrol over og som kommer til at rangere bedre end kundens egen side! Det er da det absolut dårligste man kan forestille sig. Det sekund kunden opsiger samarbejdet forsvinder alle kundens placeringer.

Det gavner kun leverandøren, for når kunden har betalt for at få en side kørt frem der ikke er kundens egen og kunden efterfølgende siger aftalen op, så kan leverandøren sælge topplaceringer til en konkurrent til den oprindelige kunde! Meget dårlig løsning.

Som jeg og andre allerede havde nævnt så er det en god ide med en side mere, eller flere for den sags skyld. Men kun hvis det er kundens egen side (r).


Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Weltström:

Jeg har aldrig kaldt mig seo ekspert og agter heller ikke at gøre det. Så drop den nedladende tone. Vi er ikke eksperter i seo, vi er bare gode til det vi laver!



PRO-SEO = Betyder PRO ikke ekspert/professionel? Hvis du ikke kalder dig SEO-ekspert, bør du heller ikke kalde dit firma PRO-SEO.

Og den nedladende tone startede du selv. Mit svar er ikke en gentagelse, blot mit syn og mine erfaringer med at lave sekundære sider.

Det gavner med et link fra en ekstern side, men ikke i denne seo løsning der er tale om.



Derfor jeg anbefalede trådstarter selv at købe domæne og webhotel.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Formentligt ejer du ikke det sekundære site efter de 12 måneder hvis du ikke betaler, medmindre andet er aftalt. Men i så fald bør det være afspejlet i en lavere pris end du ellers ville skulle betale.

Der er intet i vejen med at betale for sådan en løsning hvis din ROI iøvrigt er i orden. Men som med så meget andet SEO kan det være svært at afgøre på forhånd. Men sammenlign evt prisen med hvad det vil koste at hvis du skal købe domænet, webhosting og søgemaskineoptimering af et sekundært site hos et andet SEO firma.

Mvh Jesper Jørgensen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)