Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis SEO værktøj til keyword tracking

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den fine omtale. Vi har bemærket af en del af vores trafik kommer herfra, nu kan vi godt se hvorfor... :D
Vi er glade for at i kan lide det vi laver. Vi ser gerne at mange flere kommer og deltager. Det er jo gratis...

Senest har vi tilføjet et link checker værktøj, der kan tjekke alle links, i alle filer i dit xml sitemap på én gang.

I må meget gerne deltage lidt på forum også, så vi har en mulighed for at se hvilken vej vi skal med SEO Timeline.

Og igen tak for omtalen. Vi skal gøre hvad vi kan for at leve op til det.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Flot værktøj! Men jeg gad nu godt vide, hvem I er? Joe Smack er vel ikke dit rigtige navn? Jeg kan se dette på DK-Hostmaster:

 

Bruger-id: RD4593-DK
Navn: Rene Dreier
Adresse: Ørnhøjvej 8
Postnu. & by: 6818 Årre
Land: Danmark

Men det er så ikke dig?

Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have Thomas...

Du som udfører seo arbejde for andre, kan sikkert få brug for dette tip; højreklik på grafen og gem et billede af den til brug i f.eks rapporter  Big Smile

Nej... Mit navn er Lars... René har blot registreret dette ( og andre domæner ) for os, og vi har stadig ikke ændret info...

Havde vi bedt om penge for tjenesten er jeg sikker på vi havde hurtigere til at skiltet med hvem vi er...der kommer mere info og kontaktsider senere...

Men i er altid velkommen til at spørge hvis der er noget i mangler svar på...

info at seotimeline dot dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jo tak - men at du hedder Lars kan ikke gøre det helt for mig, og det vil jeg gerne forklare:

Hvis jeg skulle bruge værktøjet til at tracke f.eks. 20-30 søgeord/strenge for en kunde, eksponerer jeg også disse yderst vigtige ord/sætninger for ejerne af et system som Seotimeline. Og som mange ved, er der meget stor forskel på de oplagte og generiske søgestrenge - og så dem, der virkelig konverterer. Og indtaster jeg de små "hemmelige" guldkorn, som en kunde har i jeres system, vil jeg gerne vide, hvem der står bag. Og om "bagmændene" driver SEO for andre - og dermed måske for konkurrenter til mine kunder.

Jeres værktøj er rigtig fint - men til kunder tør jeg ikke benytte det uden at vide meget mere. Google har f.eks. tydeligt beskrevet, hvad de gør og ikke gør med de data, vi deler med dem. Så kan man forholde sig til det - men hos jer har jeg ikke muligheden for at forholde mig til, hvordan I omgås de data, jeg skulle dele med jer.

Jeg håber, det giver mening?

 

Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah... den vej rundt... ja, det giver mening og mange tak for dit input, det er lige i skabet...

Jeg har givet den et forsøg her: databeskyttelseserklæring

Dem der har lyst må meget gerne kigge det igennem, og se om det er fyldestgørende.  Alle forslag kan bruges...

Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der også blevet tilføjet en blog hvor man kan læse mere om os.

Hvis du arbejder med SEO kan må du også meget gerne skrive dig på listen over SEO virksomheder, bare opret et nyt emne her: Forum/SEO (det kræver ikke tilmelding).

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)