Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis SEO værktøj til keyword tracking

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Jeg har et stykke tid fulgt med her på amino, og nu har jeg tilmeldt fordi jeg endelig har noget at dele der måske kan hjælpe nogle... :D

Jeg er nok ikke den eneste der søger på google et par gange om dagen får at se hvilken placering jeg har på google på de forskellige keywords...

jeg faldt over en side den anden dag, http://seotimeline.dk, den ser ret ny ud, men det virker nu meget godt...

man får en graf ligesom analytics, og så kan man indtast hvornår man har ændret noget i sin side og se om det så har hjulpet på placeringerne.

og tak for et godt forum, der er en del velkendte seo ansigter, der deltager meget aktivt herinde... og selvfølgelig også tak til alle dem der stiller spørgsmål de kan svarer på... Stick out tongue

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

haha... tak for det... jeg bildte mig selv ind jeg kunne finde ud af at bruge tilføj link boksen... :D det var ellers så fint med keyword tracking i titel og det hele...

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - det vil jeg da lige tjekke op på. Guava tilbyder en lignende service, men det koster knaster. Om 48 timer ved jeg forhåbentligt, om denne løsning kan klare det samme.

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er da bare glad for at kunne hjælpe lidt også... da jeg tilmeldte mig gik der ikke engang 24 timer før den viste noget, men jeg ved selvfølgelig ikke om det er tilfældet hver gang... på den anden side er der ikke meget graf når man kun kan se en dag... Big Smile

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

W00t! lige en opdatering til tråden... de har haft en opdatering på siden...Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

kiggede lige hurtigt, det er måske bare mig, men jeg syntes det virker...mindre seriøst? tror bare jeg holder mig til seotimeline... jeg er blevet fan...Big Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Checkede lige seotimeline .... resultaterne stemmer ikke overens med det oplevede, hvis man selv søger på google.

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det problem havde jeg også først... du skal være opmærksom på to ting...

1. de bruger resultaterne fra google med 100 resultater pr. side ( det giver en forskel, fordi der vises flere resultater fra de samme domæner, det gør de for at give laveste fællesnævner)

2. man skal huske at logge ud af sin google konto først Embarrassed (google sætter de sider højere man har klikket på tidligere, hvis man er logget ind)

 - De har en afstemning inde på forummet, hvor de spørger om de skal bruge 10 eller 100 resultater pr. side i deres check. man skal ikke være logget ind for at svare... Jeg sagde jo at jeg er blevet fan... Big Smile

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)