Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis dansk værktøj til link building

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

@nisjensen

Du må meget gerne sende mig listen, så skal jeg nok gå dem igennem og få oprettet dem som ikke allerede er med.

 

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - fik lige tilmeldt mig en håndfuld mere :-)

Jeg skal lige høre, hvor stor betydning pageranken på den underside linket ligger på har? F.eks. er jeg lige blevet registreret på gratisting.dk, der har en rank på 6 på hovedsiden, men ikke har nogen på undersiden, hvor mit link er. Til gengæld er jeg også på TDC's linkkatalog, der kun er en pagerank 5, men hvor undersiden har 4. Er det så i virkeligheden bedre lige nu?

Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Niels Tybjerg

Det er svært at stille det op på den måde, da PageRank i sig selv ikke fortæller noget særligt om den værdi et link giver dig. Det er en forældet værdi, som ikke er et udtryk for, hvor relevant siden er i forhold til indholdet på din side.

 

Linket på gratisting.dk vil højest sandsynlig hjælpe dig lige nu, og i en kort periode fremover, men derefter går det over og mere har noget at sige om linket er på en side der er relateret til det dit site handler om.

 

Linket fra TDC kan være lidt svær at beregne værdien af, da kataloget benytter sig at et script når de linker. Dvs. at det ikke 100% er et direkte link, og det vil formindske værdien af linket. Men derfor er det stadig et rigtig godt sted at have et link fra.

 

Et link fra TDC Online

Fra København
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et fyldestgørense svar :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)