Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress Fejl i uplaoad

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Er der nogen, der har en idé til hvad jeg kan gære for at få uploaderen i wordpress til at fungere? Synes jeg har prøvet alt, men den bliver ved med at skabe sig.

Fejlen opstår ikke på webhoteler fra one.com, men den her blog ligger hos Webdomain, og der driller det sku lidt synes jeg :/

Håber i kan hjælpe :) Mvh René

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Der er en del muligheder for hvorfor du får fejl på det webhotel.

Det første du skal tjekke er om Wordpress har skriverettighed til den mappe som der uploades til. Det er sikkert wp-content/uploads/ eller wp-content/uploads/2009/06/

Jeg ved ikke om du allerede har styr på den slags så jeg venter lige med at skrive den "store" vejledning i ændring af filtilladelser. Se evt en større gennemgang hér. Sig til, hvis du lige skal guides hurtigt på vej.

Hvilken fejlmeddelelse kommer den med præcist?

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit hurtige svar Anders

Jeg har prøvet at lave "wp-content" og "wp-content/uploads" om til at have en 777 tilladelse, men hjælper ikke noget :(

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Til at starte med skal du lige sikre dig at du har dine "indstillinger" korrekt sat op!

login på dit wp-admin

klik på  "indstillinger"

klik på "diverse" her skal der stå wp-content/uploads

 

derefter tjekker du din server filer/mapper at der i "wp-content" mappen ligger en mappe som sjovt nok hedder "uploads" hvis ikke der gør det skal du oprette den mappe "uploads" og gøre den skrivbar "777" Chmod

 

Håber det hjælper på dit problem.

ellers skal du være velkommen til at ringe på

50 100 874

 

 

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

fyrster:

Til at starte med skal du lige sikre dig at du har dine "indstillinger" korrekt sat op!

login på dit wp-admin

klik på  "indstillinger"

klik på "diverse" her skal der stå wp-content/uploads

 

derefter tjekker du din server filer/mapper at der i "wp-content" mappen ligger en mappe som sjovt nok hedder "uploads" hvis ikke der gør det skal du oprette den mappe "uploads" og gøre den skrivbar "777" Chmod

Alt det skulle gerne være som du siger, men det hjælper ikke rigtig noget :/ kan ikke forstå det - og det giver meget lidt mening inde i mit hoved, at admin godt kan men de andre ikke. De skulle jo have samme rettigheder til filerne nu... hmmm

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Okay, næste skud fra hoften! :-) Prøv lige om det virker hvis du slår alle plugins fra. Og prøv at geninstallere wordpress og se om det virker (pas på ikke at overskrive wp-content-mappen)

Hvilke(n) fejlmeddelelser får du præcist?

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Hej igen

Okay, næste skud fra hoften! :-) Prøv lige om det virker hvis du slår alle plugins fra. Og prøv at geninstallere wordpress og se om det virker (pas på ikke at overskrive wp-content-mappen)

Hvilke(n) fejlmeddelelser får du præcist?

Mvh Anders

Er prøvet uden held. Det er også lidt mystisk at der er fejl ved upload hos sidens Editors, mens Administratorens virker fint...

Den fejl, der kommer hedder bare "HTTP ERROR" og den viser den efter at det har prøvet at uploade et billede...

Tak for jeres hjælp indtil nu :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Ja, det lyder da lidt mystisk. Prøv at installere det glimrende plugin som hedder Role Manager og tjek at der er rettighed til uploads af filer for dine editors.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Hej igen

Ja, det lyder da lidt mystisk. Prøv at installere det glimrende plugin som hedder Role Manager og tjek at der er rettighed til uploads af filer for dine editors.

Mvh Anders

Hej igen :) Jeg synes ikke det plugin er til at finde ? Har du evt. et link, eller kan det hedde noget andet?

mvh René

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)