Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimeringsassitance??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Bruger masser af penge på adwords, som da også har en effekt, men jeg er langt nede på google. Vil hellere bruge pengene på noget søgemaskineoptimering... but how?

Tommy Duus

DASK-online

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have et tilbud, så skriv mig en mail på Adam@bezot.com

MVH Adam

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg foreslår dig at skrive SEO i google og se hvem der dukker op. Dem der dukker op øverst på Søgeordet SEO ved helt sikkert en masse om feltet... Men det er også muligt at du selv begynder at sætte dig ind i SEO og forsøge selv at lave SEO på din hjemmeside. Jeg har selv nået ret gode resultater efter at have arbejdet med det i bare 2-3 måneder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Hvis du ønsker at smide penge i søgemaskineoptimering, så skal du beslutte dig for om du vil betale andre for at gøre det, eller om du vil betale for at lære om det.

Ønsker du at lære om det er der lige udkommet 2 bøger fra demib og rosenstand.

Ønsker du at købe dig til det, så vil jeg gerne give dig et tilbud på en total løsning. Selvfølgelig med go amino rabat ;-)

 

Kan udmærket godt forstå du gerne vil af med adwords, og den fste udgift til besøg. Bedre at få det ud af verden og komme ind i det organiske resultat.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

> Vil hellere bruge pengene på noget søgemaskineoptimering... but how?

Jeg vil ikke anbefale at du vælger enten eller - men både og. Der er fordele og ulæmper ved både de betalte søgeordsannoncer og den organiske optimering. Tilsammen kan de give dig den bedst mulige dækning til den laveste pris.

Brug AdWords med de keywords som enten giver en positiv ROI (når du måler på prisen pr. klik i forhold til indtjening) og eventuelt til de ord, som er meget vigtige for din branding.

Brug den organiske optimering bredt - men sats mest der, hvor det er realistisk for dig at ranke. For de fleste sites vil de være svært at ranke på de mest brugte generiske ord (sommerhus, bil, lån, båd osv) til at starte med, så find varianter og kombinationer, medmindre konkurrence - og arbejd dig så videre op på sværere og sværere ord derfra.

Om du så skal ende med at have dobbeltdækning - altså beholde AdWords der hvor du har gode organiske rankings er en smagssag - men har du råd til det vil jeg anbefale det, for det giver alt andet lige flere kliks og mere salg.

Til sidst er så spørgsmålet om hvordan du griber det an.

Som andre har nævnt kan du enten forsøge at lære det selv - eller få nogle til at hjælpe dig. Igen er en kombination oftest det bedste. Du kan lave mange ting selv, hvis du har tiden eller medarbejderne til det - billigere end jeg og andre kan gøre det for dig. På den anden side, kan du også hente en masse hjælp og komme hurtigere i mål ved at trække på mig eller andre med mere erfaring.

Hvis du vil lære lidt mere selv er bøger, som nævnt, en god mulighed. Seminarer og konferencer er en anden. Mit firma udbyder også en "Self Service SEO" service under navnet SEO Supporten, som du kan overveje og endelig er der mange gode debatter og blogs om emnet. Fe.sk., kan du spørge her.

Hvis du vil have nogle til at hjælpe dig med optimeringen, så skal du naturligvis lave lidt research på, hvem du mener vil være bedst til at løse lige dine opgaver for dig. Generelt kan man sige, at jo mere omhyggelig du er med dette, jo større chance er der for, at du får det du havde regnet med. Og en anden generel ting man kan sige er, at det er en virkelig dårlig måde at lave research på bare at søge efter "SEO". Mange af de dygtigste SEO'ere ranker slet ikke på SEO og det der ligner - måske har de for travlt med kunderne, måske gider de bare ikke - i alle fald er det et uomtvisteligt faktum at det er sådan :)

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)