Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brev til Statsforvaltningen, momsregistrering under 18..

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer & Lars Bo,

Desværre vil I opleve at I nu er et journalnummer i systemet. Som et nummer ender i en bunke på en sagsbehandlers bord. Afhængig af hvor mange sager, der ligger på den pågældende sagsbehandlers bord kan der gå alt fra 4 til 8 uger før sagen er færdigbehandlet. Afhængig af om I har sendt alle de informationer som de har brug for.

Når dette så er overstået skal Igennem det samme for at få momsregistreringen på plads. Det går nok lidt hurtigere....

Må håber for jer at den sagsbehandler der får sagen ikke står foran 3 ugers sommerferie  for så sker der intet i den periode.....

God fornøjelse i det offentlige system!

Henrik

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Et kongebrev gør dig økonomisk myndig, og giver dig dermed muligheden for at indgå ægteskab, oprette virksomhed, stifte gæld mm. Det er dog ikke et krav, at du gifter dig, blot fordi du bliver økonomismyndig før tid ved hjælp af kongebrevet :)

Hvad angår statsamtet er det naturligvis den gamle betegnelse for, hvad der i dag hedder statsforvaltningen... man bliver hurtig forældet ;)

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinesen:
Et kongebrev gør dig økonomisk myndig, og giver dig dermed muligheden for at indgå ægteskab, oprette virksomhed, stifte gæld mm.


ja ja .... så siger vi det......

http://da.wikipedia.org/wiki/Kongebrev

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det så sige, at jeg ikke kan gøre andet end at vente på at han rammer min journal i bunken?

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars,

Har du fået  et journalnummer fra Statsforvaltningen? Hvis du har fået et nummer eller navnet på en sagsbehandler kan du evt. prøve at ringe til ham og høre hvor langt sagen er nået, da du har hårdt brug for at blive momsregistreret.

Du skal ikke presse for meget på, således at du bliver anmassende. Betragt sagsbehandlerne som små konger. Jeg har selv siddet i SKAT og leget "kongen" og må indrømme at der ikke er noget mere irriterende end folk der ringede i tide og utide - i sådanne tilfælde kunne bunken godt blive vendt igen!Big Smile  - et eller andet sted er køkultur vel meget fornuftigt....Yes

Ellers er der god at væbne sig med god tålmodighed - og mon ikke du har dit momsnummer til august.

Henrik

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Åhh gud.

Jeg bliver helt opgivende endnu inden jeg har fået talt med de beukrater Sad

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har jo ingen KongeStick out tongue Med mindre Henrik får sin vilje/ligestilling

 

Nicklas Jørgensen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert og Lars,

Har I ringet ind og spurgt helt præcist hvad sådan en ansøgning skal indholde? Er der en blanket man skal bruge eller hvad skal der stå i ansøgningen?

Det er dumt at vente på at få et svar der siger at I lige skal have det eller det på plads?

Henrik

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endnu ikke snakket med noget derfra. Kun en fra E&S der henviste mig til statsforvaltningen.

 

Ringer til dem imorgen eller torsdag, så må jeg jo se.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne en af jer ikke lige skrive hvad I gjorde og skrev når det er overstået., hvad I skulle sende ind mv.

Det tror jeg vil være til stor hjælp for andre. da  spørgmålet popper op regelmæssigt

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)