Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

STEIN BAGGER 7ÅR FAIR?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Han skulle kun have haft 1½ år.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
Han skulle kun have haft 1½ år.

Hvorfor synes du ikke han skulle have haft mere end det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:

Han skulle kun have haft 1½ år.

Tongue Tied

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Det havde jeg spillet på til odds 80.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ja og når Stein Bagger kommer ud kan han da lige betale de penge tilbage det koster per dage at bo i et fængsels altså 1800 kr. x 365 x 7 = 4599000 ifølge http://www.retsreformnu.dk/RRN.htm  pointen hvem straffer vi ?  det er skatteyder og Stein Bagger .

Synes fængsels er en af de lidt dyrere poster på finansloven og nuværende regering øger bare straffende hvem skal betale alle de ekstra milliard kr det koster at drive fængslerne det er mig og dig alle skatteyderne og det langt fra få kr..

Altså samfundet må begynde at finde anden straffe måde kortere , fængslerne er overfyldte altså , dette betyder der skal investeres milliarder i nye fængsler der er i ikke plads til nye fanger , hvem skal betale det er mig - dig.

Tror ikke på at fordi du sidder 3 eller 7 år i fængsels , ikke begynder på kriminalitet ,da fængsels straf skulle have det formål du ikke begyndere på kriminalitet , tror dog ikke det har den tiltænkte effekt.

Retten i Lyngby har bestemt straffen og dette må siges at være ok , han har fået den straf han fortjener efter loven som vores lovgivning bestemmer.

Synes dog selv at han ikke skal side så lang tid , med lave samfundstjeneste med langt længere tid end 7 år.

Dette er min mening om dette emme

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde nu gerne set han havde fået mere, men umiddelbart er det fint nok :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

200 mio gemt af vejen, og 4-5 år med god opførsel i et af danmarks luksusfængsler, giver ihvertfald en fin timeløn for ham.

Mildere straf fordi man samarbejder??????? det er sku da latterligt - nøjagtig som når de siger efter overfald/vold/dødskørsel at det skulle en formildende omstændighed at gerningsmanden var beruset eller på stoffer........

Vi er så latterligt blødsødne herhjemme.

Jesper

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael christiansen:

Den generelle pris på at putte folk i fængsel har da ikke så meget at gøre med Stein Baggers straf. Hvis du anlægger et økonomisk synspunkt på straf, så er det jo svært overhovedet at argumentere for at putte folk i fængsel.

 

//Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

200 mio gemt af vejen, og 4-5 år med god opførsel i et af danmarks luksusfængsler, giver ihvertfald en fin timeløn for ham.

Mildere straf fordi man samarbejder??????? det er sku da latterligt - nøjagtig som når de siger efter overfald/vold/dødskørsel at det skulle en formildende omstændighed at gerningsmanden var beruset eller på stoffer........

Vi er så latterligt blødsødne herhjemme.

Jesper


Det er ikke en formildende omstændighed, at gerningsmanden er beruset eller på stoffer. I visse tilfælde, er det nærmere skærpede omstændigheder (som eksempelvis ved dødskørsel).

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det er forkert at putte folk i fængsels især økonomiske kriminalitet ,med synes det skal kombineres med samfundstjeneste, altså den dømte skal betale en del af sin straf ved at arbejde i samfundet med synes det skal være langt længere end 7 år som beskrevet i det foregående indlæg af mig , så jeg synes også han skal straffes hårdt , med en anden facon skal man straffe på.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)