Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

STEIN BAGGER 7ÅR FAIR?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Overskriften siger det hele:)

Hvad mener i?

 

Nicklas Jørgensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det er hvad folk bliver dømt til hvis de myrder i midlertidig sindsyge eller jalousi.

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Synes ikke vi kan sidde og gøre som til dommere over sådan en sag, hvor det kun er meget få personer der kender alle sagens akter. Det er meget svært at kommet bunds i en sag som denne og eftersom Stein bagger har erklæret sig skyldig i alt, så vidt jeg ved. Er det vel endlig også okay, at hans stref er blevet mindsket. Nu kom der alligevel lidt mening frem :)

Tilgengæld synes jeg det kan være spændene at tage en debat angående straffen for økonomisk kriminalitet. På det seneste har der være noget debat i medierne angående det at man kan få længere straf for økonomisk krimalitet end for mord. Hvilet jeg må sige at jeg finder helt fair, at man kan! For hvis du går ud og dræber en mand tror jeg at det er meget sjældent at man tænker sig om, og det der er grunden bag oftest er at hjernen slår fra. Hvorimod at ved økonomisk kriminalitet handler det om at man bevidst prøver at snylte på samfundet, og ofte har planlagt det hele i år i forvejen.

mvh Kristoffer

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder meget fair, og manden har tilstået alt.. men hvor er de 200 millioner :D?, det er mit spørgsmål til bagger.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ørts:

Jeg synes det lyder meget fair, og manden har tilstået alt.. men hvor er de 200 millioner :D?, det er mit spørgsmål til bagger.

Jeg har lovet at opbevare dem for ham indtil han kommer ud. Jeg fik en mail fra ham om at jeg blot skulle betale for opbevaringen og når han så kommer ud får jeg 10%. Hmm... men gad vide hvorfor han sendte mailen fra Nigeria?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke vi sidder og gør os til dommere fordi vi giver en mening om hans straf er fair eller ej. Selvf. kender vi ikke hele sagen, men det gør retten i Lyngby nok heller ikke ;) 
Personligt synes jeg straffen i sig selv er for høj i forhold til hvad pædofile og mordere får.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe kun 10% :O, ej men helt seriøst et eller andet siger mig der er mange penge til ham når han kommer ud, og han har værdier for 220 mio, men skal kun af med værdi a 50 mio.. .det er alligevel ok sluppet :D

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er rimeligt? 7 år bag lås og slå - det er ganske givet ganske lang tid for at fuske - man kan jo sige at den snu har narret de mindre snu - for et eller andet sted, er det jo grotesk at Bagger kan narre så mange penge fra folk... han har jo trods alt ikke gjort nogen fortræd fysisk.

Nuvel, billigere på ingen måde hans fusk...

Omvendt, hvis han ryger ud efter 85% af tiden for good behaviour - er jeg SIKKER på han har en slat penge stående et sted som ingen har fundet / finder - og så kunne det jo tænkes han laver en million eller om året for at sidde inde ... underforstået han har x antal millioner stående somewhere... 

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes 7 år er fint. Jeg ville hellere have han fik 4 år og at Voldtægt, drab giver mere end de nu gør. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

BeerYes

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)