Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bare en lille smule regional opvarmning, tak...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Connie Hedegaard


Du siger hele tiden, at den globale opvarmning er over os, at isen smelter og Sahara vokser... og jeg har sådan gået og glædet mig til at gå rundt i korte bukser i februar og surfe uden våddragt i november.
Men nu vil jeg altså gerne gøre dig opmærksom på, at I har glemt Nordjylland - vi lever i 11 graders varme og regnen spuler ud af himlen som fra et strålerør!
Min datter er lige kommet hjem fra skole med blåfrossen hud, hagl i håret og gennemblødte bukser.

Så kære Connie - kan vi ikke få en lille smule regional opvarmning. Du må gerne lægge et stort kulkraftværk i Hobro eller omegn - bare skaf os noget varme.

Hvis du kan hjælpe mig, bliver jeg rigtig glad og skal nok stemme på dit parti næste gang...

Venlig hilsen

Bertil

 

 

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er så dårligt vejr i dag, at man skulle tro, at det var min fødselsdag. Nå, nej...det er min fødselsdag. :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig lun humor, Bertil...

Jeg glæder mig helt til min tur til Gandrup i morgen...

Go weekend.

Hans

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Milledille:
Nå, nej...det er min fødselsdag. :-)

 

Ikke været sød...!!! Stick out tongue
Men hav en rigtig god dag alligevel Geeked

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så må vi hellere lige sige tillykke med fødselsdagen, og af profilbilledet at dømme, må det blive 2 år Wink

du må se om du kan skyde skylden for vejret på en anden

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg savner altså også den der globale opvarming. Den har heller ikke ramt Ugerløse endnu ... Jeg synes ellers jeg har gjort hvad jeg kunne med køb af ikke bare en men TO stor svinende biler... hmm, måske må jeg have fat i nogle flere - jeg har hørt at Hummere er blevet billige :)

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

he he, billedet er så vist fra mine yngre dage...du skal nok lige lægge en 31 år på. :-) Men tak alligevel.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Fra  Writeupp.com Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, kan trøste dig med at global warming heller ikke er kommet til Hovedstaden.

Jeg går lidt og venter på at vandstanden stiger så meget at Sjælland begynder at flyde sydpå.

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om i faktisk har lagt mærke til at vejret er skiftet. Måske ikke i DK men her har det.

Jeg er bosat på Lanzarote, igennem de sidste 6 måneder har der været mere regn end de sidste 6 år i træk. Vi har haft stormvejr i 2 dage nu så alt blæser væk.. Telefonmaster vælter osv. vi burde have omkring 30-35 grader i disse måneder vi har været på 35 grader 3-6 gange den sidste måned.. Vi plejer at rende rundt i tshirt og shorts i december måned, det tror jeg ikke vi kommer til at gøre i år Crying

Jeg er sikker på at der går ikke lang tid så skifter vejret jorden rundt og der vil ske store forandringer..

Må hellere gå op og sparke til en vulkan og håbe den går i udbrud så vi kan få lidt mere varme her Smile eller også kan vi snart stå på ski ned af dem

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)