Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance PHP webudvikler søges i Midtjylland

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriver fordi jeg forventer at der på Amino er en masse freelance programmører, som kunne være interesseret i et mere eller mindre fast samarbejde.

Vi er en relativt ungt iværksætter virksomheder, som arbejder med forretningsudvikling med udgangspunkt i internettet. Vi beskæftiger os med en række forretningsområder, og flere kommer løbende til. Vi udvikler hovedsageligt koncepterne til interne brug, hvor vi selv står for driften.

Vi søger en dygtig PHP programmør, som vi kan bruge løbende til at klare de opgaver, som vi ikke selv har kapacitet til. Vi forventer at en programmør har stor erfaring med PHP, MySQL, (X)HTML, CSS, samt har stort kendskab til JavaScript, Ajax og XML. Strukturerede og dokumenterede koder er naturligvis en selvfølge sammen at dansk er flydende i tale og skrift.

Der ud over arbejder vi sommetider i open source, derfor vil kendskab til Drupal, og erfaringer med open source projekter være et plus.

Som sagt vil vi gerne lave en mere eller mindre fast aftale med en freelance, derfor tilbyder vi også at stille en arbejdsplads til rådighed på vores kontor i Herning, som gerne skulle være medvirkende til at vi i fællesskab kan opnå sparring og synergi effekt. Vi foretrækker freelancere bosiddende i midtjylland eller omegn, således vi løbende kan holde møder, og diskutere de optimale løsninger.

 

Morten Qvistgaard
GoCommunity Aps 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

WDSupport.dk har de kompetencer du efterspørger. Vi er fra Århus.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt være interesseret i et nærmere samarbejde Jeg bor i et smørhul ved limfjorden: B&O-City, og besidder de kompetencer I søger, + nogle bonuskompetencer.

Har du yderligere information om hvordan I kunne forestille jer projekterne løst, vil jeg gerne have dete tilsendt på info@icode.dk Så vil jeg til gengæld sende jer lidt CV-data osv. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil gerne byde ind som partner.

Vi besidder alle de kompetencer som der efterspørges på ekspertniveau.

For relevant information kan ses www.ivaldi.dk/referencer og www.ivaldi.dk/personale gennem sidst nævnte link kan du se udviklerprofiler/CV'er på hver af programmørerne i ivaldi.

Hvis du gerne vil høre mere om os kan du fange mig på psj@ivaldi.dk eller 70264036

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)