Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynder hvad angår West Union!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers snak med din bank om Remburs

http://www.nordea.dk/Erhverv/Handel%2Bmed%2Budlandet/Eksport%2Bog%2Bimport/Eksport%2Bremburs/828522.html

 

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det bliver Paypal:)

Tak for hjælpen alle sammen.

Nu sender de det med TNT, har de deres eget toldsystem eller hvordan fungere det? Skal jeg ringe til Told & Skat og fortælle dem at der er en pakke på vej?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

loaded82:

Hej

Vil bare sige der er intet galt med Wester Union, dog skal du være sikker på at modtager ik snyder dig! Hvis du kan stole 100 % på modtager sker der intet. Har selv arbejdet i en western butik. :)

mvh

Er det ik lidt at modsige sig selv? Hvis der intet var galt med Western Union havde man da os en sikkerhed for de transaktioner man laver via WU. Men det er jo mega nemt at svindle, og i flere lande spørger de knap nok på ID...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Grand:

Tror det bliver Paypal:)

Tak for hjælpen alle sammen.

Nu sender de det med TNT, har de deres eget toldsystem eller hvordan fungere det? Skal jeg ringe til Told & Skat og fortælle dem at der er en pakke på vej?

TNT fortolder selv ifølge den faktura der er vedlagt forsendelsen. Så husk at få dem til at oplyse det rigtige beløb, for ellers skal du bøvle med SKAT senere hen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller har altid svaret! Tak igen.

Det er leverandøren, der skal oplyse det rigtige beløb ik? Er det inkl. forsendelse?

Virker da lidt som et smugler sted, hvis de selv fortolder varen:) Tjekker de det samme som den alm. told?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Grand:

Fashion-Seller har altid svaret! Tak igen.

Det er leverandøren, der skal oplyse det rigtige beløb ik? Er det inkl. forsendelse?

Virker da lidt som et smugler sted, hvis de selv fortolder varen:) Tjekker de det samme som den alm. told?

Alt der har med handel kan jeg besvare ;D

Det er leverandøren der laver fakturaen. Så bed dem om at oplyse det rigtige beløb, så du undgår problemer med SKAT andgående manglende told osv. Det er nemlig dit ansvar og det koster at lade vær.

Det er meget normalt. GLS, TNT, UPS, DHL osv fortolder selv. De har aftaler herom med de forskellige toldmyndigheder, i alle Europæiske lande. Så intet forkert der, men de åbner bare ik altid pakkerne. Så sørg for at papirene er iorden, ellers skal du bare bøvle med SKAT.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har endnu et spørgsmål:

Jeg kan købe et produkt fra Kina for 19$ pr. stk. inkl. fragt. til Danmark.

Fra en dansk leverandør har jeg fået et tilbud på 122,50Kr. pr. stk. inkl. moms.

Hvis jeg vælger at købe varen fra Kina, skal vi så sætte dansk salgsmoms oven ide 19$, og der andre omkostninger forbundet med handlen fra Kina. Produktet er under kategorien hårpleje.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Grand:

Jeg kan købe et produkt fra Kina for 19$ pr. stk. inkl. fragt. til Danmark.

Fra en dansk leverandør har jeg fået et tilbud på 122,50Kr. pr. stk. inkl. moms.

Beløbet fra danmark er på 98,- ex. moms.

Beløbet fra Kina er på 101,28 ex. told. Så det kan bedst betale sig at købe det i danmark.

Med mindre at du får gode kvantumsrabatter.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Grand:

 

Har endnu et spørgsmål:

Jeg kan købe et produkt fra Kina for 19$ pr. stk. inkl. fragt. til Danmark.

Fra en dansk leverandør har jeg fået et tilbud på 122,50Kr. pr. stk. inkl. moms.

Hvis jeg vælger at købe varen fra Kina, skal vi så sætte dansk salgsmoms oven ide 19$, og der andre omkostninger forbundet med handlen fra Kina. Produktet er under kategorien hårpleje.

Er der told på denne type varer?

Du skal kun lægge moms til når du sælger varer. Dvs 19$ + evt told er prisen de koster.

Men jeg ville vælge den danske leverandør, for juridisk er du meget bedre stillet, og det er nemmere at fixe evt problemer fordi man taler samme sprog og har samme mentalitet og situationsforståelse.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)