Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke SEO bog skal jeg købe

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Thomas Rosenstand:

Jeg kender begge bøger - af indlysende årsager den ene mere den anden. Og jeg tror, de fleste vil kunne have stor glæde af at købe dem begge. Mikkels bog har en del emner, som min ikke har - og min bog har andre indgangsvinkler til en del emner. Så ja - i kombination tror jeg, det er ren "power"!

Hvorfor slår i jer ikke sammen forfanden! I giver iværksættere noget af et ultimatum! :P Det er svært at vælge syntes jeg stadigvæk.. hørte jer begge på aminotastic dog var mikkels i meget om SEO men i giver begge udtryk af i ved hvad i laver, i kender de skæve vinkler af SEO og hvordan man kan (mis)bruge det på godt og ondt. :)

Det er jo altid svært når der er 2 Seo'ere der hænger ud på samme forum og begge har "lige" meget forstand på tingene.. syntes jeg.. 

DeMibStand - 2 er bedre end en!

Hold da op - sikke en tanke! Jeg forstår godt, hvad du mener, og efter at have fortrængt billederne af de hundeslagsmål, Mikkel og jeg kunne tage om emnerne, er ideen måske ikke så skør endda. Men med i historien skal, at Mikkel er mindst lige så firkantet, sær, småskør og utilpasset, som jeg er. Og to af den slags på et længerevarende projekt kan ende på en af to måder: Genialt eller med en blodtud.

Men lige så tosset dit forslag er - lige så lun synes jeg, tanken er. Nok ikke om en bog - men så måske om noget andet. Jeg vil tage den med Mikkel - hvis han ikke dukker op her af sig selv ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Super! Så venter jeg med at købe en bog, eller hvad;)? 2 for 1 pris:D?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Super! Så venter jeg med at købe en bog, eller hvad;)? 2 for 1 pris:D?

Vent du bare - det vil dine konkurrenter sætte pris på! Som jeg nævnte: Regn ikke med noget med bøger ;-)

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 8 person

Seo Sniper skulle også være som en god mør og saftig bøf!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt Mikkels bog og kan anbefale den på det kraftigste. Det er en lille let håndbog på 1400 sider.... :)

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

delinda:

Seo Sniper skulle også være som en god mør og saftig bøf!

En endnu ikke udgivet bog fra en komplet ukendt SEO-fyr til 1.200 kroner som standardpris?

Der skal vist nogle gode anmeldelser fra troværdige folk til, før den kommer til at sælge noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Ja både ris og ros på indhold og pris må vidst vente lidt.

Kan dog fortælle at det bliver en seo bog på en lidt anden måde en de to der snakkes om her.

Den forventes desuden klar i den weekend som kommer nu.

 

 

Kan desuden tilføje at den allerede sælger !

 

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Frank Hellerup Madsen:

En endnu ikke udgivet bog fra en komplet ukendt SEO-fyr til 1.200 kroner som standardpris?

Men hvis man kan tjene pengene hjem igen så er de da godt givet ud?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Niels:

Frank Hellerup Madsen:

En endnu ikke udgivet bog fra en komplet ukendt SEO-fyr til 1.200 kroner som standardpris?

Men hvis man kan tjene pengene hjem igen så er de da godt givet ud?

 

 

Ja man kan sige meget om hvorvidt det er nødvendigt at bogen kommer fra den dygtigste eller mest kendte. Men i bund og grund handler det om at tjene flere penge en man buger. Og i den sammenhæng syntes jeg alle 3 bøger er billige.

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Men hvis man kan tjene pengene hjem igen så er de da godt givet ud?

Jo jo. Jeg kigger bare kort på markedet og konstaterer, at man for 17-1800 DKK kan købe e-bøger fra kapaciteter indenfor SEO-genren. Bøger, som man i forvejen kan downloade i en light-version, så man får en fornemmelse for, hvad man får for pengene. 

Og hvis man vil have begynderbøger, har Torbjørn Flensted netop udgivet en af slagsen til et par hundrede kroner.

Det er ikke nødvendigvis et nemt marked at begive sig ud i som komplet ukendt indenfor emnet. Især når man endnu mangler i debatter eller på blogs at demonstrere nævneværdig SEO-viden ud over det basale.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)