Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stein Bagger - retsagen starter idag!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg ser frem til at følge retsagen mod Stein Bagger. 
I de næste 3 dage bliver IT Factory-skandalen rullet op i retten i Lyngby. Har har indrømmet svindel for over 800 mio. kr.

Jeg glemmer aldrig da historien sprængte medie Danmark, det var en gyser uden lige - med nye afsløringer hver dag. Aldrig har vi haft en mere spændende julekalender - vi vidste aldrig hvad der nu gemte sig under lågen!

Og ikke mindst er jeg meget nysgerrig på, hvordan 1 mand kan svindle for så meget, uden at der var nogen som stoppede ham!

Mon der er nogen som er lidt med på sidelinjen? Nogen vi helst ikke må vide hvem er?

Gyser - gyser - gyser

 

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja..... så kan man stadig undre at der er mindst én taxa der ligger og kører rundt i københavn hvor den er overplastret med IT Factory reklame...

Selv tror jeg at der var flere om det, men nu må vi se hvor meget han tør fortælle.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det bliver interessant at følge, spændende hvor mange der "ryger" med i faldet.

Spændende om han har "nogen der venter" når han kommer ud engang om måske op til 12 år.

Jeg tror ikke kun der er 1 mand der har svindlet, men derimod flere af "hans nærmeste" der har vidst noget.

Spændende om de klarer sagen på en uge, de regner med at det kommer til at gå hurtigt, men så er der jo også liiiige en sag med noget overfald...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ztrong:

Hvordan 1 mand kan svindle for så meget, uden at der var nogen som stoppede ham!

 

Man kan aldrig beslutte sig for at lave denne type af svindel. Det kan kun lade sig gøre hvis man i forvejen er i en situation man kan udnytte. I stillinger med situationer der kan udnyttes vil personen altid kunne lave denne type af svindel, der er ikke noget sikkerhed. Det er derfor kun moral der kan standse folk i store og vigtige stillinger fra at lave denne slags.

 

Der er desuden stort set altid mere en 1 mand. Jeg  vil gætte på det også gælder i det her tilfælde.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er det pengeafpresning? Familien og ham selv er måske blevet truet på livet?

Vi må se Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

HVIS det er det som er sket. Så er det vel den slags man kan forvente når man vælger at have en omgangskreds af hells angels rockere.

Tror nu mere på de har finanseret og hjulpet ham frem for at true ham. 

Tror mere på jensby som slyngel,  en mærkelige penge afpressere.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke det er en umulighed  - han er måske det sikreste sted nu Cool

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må være svært for familien.......

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Læste at ekskonen havde valgt at rejse væk med datteren, for at hun skulle undgå al medieomtalen, klogt træk... Journalisterne vil nok elske at der igen sker noget i sagen.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bestemt der er langt flere med i bedrageriet end vi kan forestille os. Jeg håber for ham selv at han tør afslører ALT.. Det kan godt være hans "Hoved på et Spyd" lige pludselig bliver ekstra meget værd, men jeg tror det vil gavne ham og komme ud med alt..

Uanset hvad tror jeg vi får 12 år i brummen til Hr. Bagger..

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)