Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For fanden Thorborg!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mine første tre uger som aktiv Amino bruger, har været én lang online date......... Confused  okay, jeg er nok lidt kedelig. Men én ting jeg ikke har kunnet forstå er denne underlige guro-agtige behandling af Thorborg. Ja, faktisk har jeg til tider fundet den en anelse ... øh, kvalmende.

I går var jeg så på et kursus arrangeret af Erhvervsservice Odense og en af talerne var Thorborg - den absolut største gadedreng, jeg nogensinde har mødt! Hold kæft, jeg er forelsket  Stick out tongue   

Vi sad 350 mennesker i vores fine tøj og nypudsede sko og fik verbale tæsk af et brusende, snakkende vandfald om alt det han synes var latterligt, dumt og kedeligt, men vi var vilde med det og kunne bruge det til noget. For det var os han snakkede om og vores blankpolerede hjemmesider (kan faktisk kun tillade mig, at tale på egne vejene, men pyt).

Det var totalt smittende med alt den karma og energi. Jeg er sikker på, at vi er mange, der er styrtet hjem til tastaturet med hovedet fyldt med ideer. Og så blev jeg måske også smittet lidt af det rå og bramfrie sprog.

Fuck Dalai Lama - Gi' mig Thorborg Big Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hehehe... ja den "knægt" kan da snakke... men ved jo også hvad han snakker om. 

Yes

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplevede ham også selv personligt første gang i lørdags... og jo..... man tager ordene til sig....

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:
Thorborg - den absolut største gadedreng, jeg nogensinde har mødt! Hold kæft, jeg er forelsket  Stick out tongue   

Desværre han er godt gift Sad

Miriam Frank:
Fuck Dalai Lama - Gi' mig Thorborg Big Smile

Jeg kan godt anbefale www.thorborg.tv hvor han leverer flere gode spark i røven i form af podcasts...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ros, den er jeg rigtig glad for :-)

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)