Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samlet fragt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Fra  Partyfyn.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino.

jeg står og skal have sendt nogle vare fra Kina,  fra 3 forskellige steder fra.  så tænker jeg på, istedet for at betale 3* fragt.  Findes der så nogen fragt firamer hvor man kan få det sendt over til dem. hvor det evt kunne stå i en uge før det belv sendt afsted. og så ville de sætte det på skibet. eller må man bide i det sure æbel og betale 3* fragt.  

 

mhv Søren A

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det vil jo nok være afhændig om dine leverandøre bor i nærheden af samme udskibnings havn  ellers gider det formodenligt ikke nogen mening rent økonomisk. Det er jo ikke ligegyldingt om den ene  leverendøre bor i Xiamen og anden i Dalian.

Du borde nok undersøge om det i sidste ende ikke er billigere at benytte dig af 3 fragter. 

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 13
Fra  Partyfyn.dk Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

både og. for hvis det koster 100$ med China Ocacn eller hvad de nu benytter. så når den kommer til Danmark. så tager de/ det shipping firam 1500-1800  for at tømme contanineren. og alt det kan jeg så gange op med 3.  derfor ville det have været nemmer hivs det andet kunne lade sig gøre.  men det kræver at ens transport virksomhed er med på ideen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

partyfyn:

både og. for hvis det koster 100$ med China Ocacn eller hvad de nu benytter. så når den kommer til Danmark. så tager de/ det shipping firam 1500-1800  for at tømme contanineren. og alt det kan jeg så gange op med 3.  derfor ville det have været nemmer hivs det andet kunne lade sig gøre.  men det kræver at ens transport virksomhed er med på ideen.

Som jeg skrev tidligere giver det jo ingen mening hvis dine leverandøre bor  mange tusinde Km fra hianden.

De priser du nævner (100 USD og 1500-1800 DKK)  hvor meget fragt er det for ?

Har du evt, overvejet at bruge en danske speditør?  ofte ender de med at være billigere end at bruge de kinesiske.

 

 

Mvh

Ravn

 

 

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Ravn.

Det kommer en på til hvilken havn din leverandør leverer varen (går ud fra, det er FOB).

Hvis det er 3 leverancer, der kan være i samme container kan det godt give mening, hvis afstanden er til det (og dine leverandører er interesserede - hvilket de nok sjældent vil være, da de betaler for en ekstra omkostning).

Hvis det er 3 hele containere, du skal have sendt er det jo lige meget - de skal tømmes alligevel.

Mvh,
Michael

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)