Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Planlægningsprogram

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et mindre byggefirma samtidig med et par ejendomme der skal fremvises og passes og jeg synes snart det bliver mere og mere uoverskueligt at skulle holde styr på det hele næsten i hovedet.

Vi er lige nu 4 mand og skal måske til at have en mere og jeg søger en slags kalender/planlægningsprogram, hvor man sådan kan holde styr på hver enkelt mand, hvor de skal være henne mv. samt samtidig holde styr på mine egne aftaler osv. og derudover på hver enkelt opgave, hvor mange dage der er tilbage osv. osv.

Jeg ved ikke om der er nogle her der kender et godt og enkelt program til dette.

Af regnskabsprogram kører jeg summasummarum, ved ikke om der er noget i dette, men det behøver ikke nødvendigvis høre sammen med det...

Med venlig hilsen

Jacob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan Outlook klare for dig.

 

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, en såkaldt "Hosted Exchange" hvor du får en Outlook med, vil kunne klare opgaven.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak for de hurtige svar, jeg vil prøve at arbejde lidt med outlook i aften så, for lige at finde ud af mulighederne.

Mvh

Jacob

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig!

Du skal have fat i det hjørne af Outlook, der hedder Business Contact Manager :-)

De bedste hilsner

Lotte A

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Den tilføjelse har jeg desværre ikke :-(

Jeg må vist i gang med at få opgraderet så...

Jacob

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Du skal have fat i Mamut ServiceSuite, der kan det du har brug for. Der er integration til mange regnskabsprogrammer, men desværre ikke Sumasummarum.

ServiceSuite synkroniser automatisk hvert 15 sek.med en server, så du kan altid har adgang til programmet via en browser.

Kontakt mig for en demoversion.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob Lauvring, det kan også gøres gratis se her

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have et program udviklet til at passe lige nettop jeres behov vil jeg gerne give dig et tilbud!

Det er faktisk ikke så dyrt! Det er vigtig at programmet passer til jeres arbejdsgange.

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at checke Google's kallender - den kan du også synkronisere inde fra outlook - og dele med andre - gør I alle sammen det, vil I kunne have adgang til hinandens kallendre - og derved have overblik over hinandens tid. Du får adgang via en Gmail konto.

Mvh.

Jacob

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)