Tak for svarene!
@Fashion-Seller: Nu ved jeg hvertfald hvilke forbehold jeg skal tage til en anden gang, så på den måde burde jeg vel være taknemlig. Men som du siger, nu kan jeg bare grine af fjolset og tage bedre forbehold en anden gang.
@Henrik: Gider heller ikke bruge mere krudt på det, er bare den type der bliver utrolig vred over at blive pisset på. Men nu har jeg lo lært det :-)
@Christian Anders Jørgensen:
Christian Anders Jørgensen: En bekendt af mig var ude for det samme.. der var bare det bare mere med overlæg - der lå bare en sten i kassen i stedet for mobiltelefonen.
Hold da kæft, turde slet ikke tænke på hvor gal jeg var blevet, hvis dette var sket :-). Tror som sådan ikke sælgeren her er en decideret bedrager, hun er bare stupid - men none the less, er dette jo stadig bedrageri hvis man ikke sender det rige. Mht. at tage anmeldelsen videre, gider jeg ikke at bruge mere energi på et beløb af den karakter, var mere princippet. Til gengæld har jeg skrevet et pænt læserbrev til den lokale avis, hvor jeg 'roser' politiets måde at håndtere sager på - så nu må vi se om de gider at trykke det ;-).
Nu har hun langt om længe skrevet igen, så nu bliver sagen MULIGVIS snart overstået, selvom hun nægter at overføre pengene, før coveret er blevet sendt. Det nægtede jeg først, da dette bare give hende endnu bedre mulighed for at røvrende mig mere, men ærlig talt har jeg ikke det store at bruge en DVD med ekstra materiale til og et flækket cover, så nu prøver jeg at sende den retur til idioten.
Men tak for de mange gode svar og små kindflade ;-) - Lader nu sagen ligge og bruger den erfaring jeg har fået til noget positivt i stedet.
All the best
Kasper Andreassen