Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal åbne butik...måske nogen kan hjælpe?!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med hjælp til bogføring, momsopgørelse mv. ? Har du brug for hjælp hertil. ? Erfaren bogholder tilbyder assistance til absolut konkurrencedygtige priser. Ring på 23 41 81 02 og hør hvad jeg kan tilbyde dig.

Hilsen

Susanne

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

jag har disken og papir holder

disken er fra porsa i hvid og med glas og glas hylder, så du kan ligge noget af legetøjet inde under disken så folk kan se det

nypris 8000 kr. pr. stk.

du kan se den på porsa.dk under deres katatalog og der kommer den midt på siden med flere elementer, en rigtig flot disk.

 

du kan få begge til en god pris

hilsen

thomas

 

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

IK:

Hvad med hjælp til bogføring, momsopgørelse mv. ? Har du brug for hjælp hertil. ? Erfaren bogholder tilbyder assistance til absolut konkurrencedygtige priser. Ring på 23 41 81 02 og hør hvad jeg kan tilbyde dig.

Hilsen

Susanne

Vi har så haft netbutik i 1½ år og ordner allerede selv bogføring m.m. så det har vi ikke lige brug for - ellers tak for tilbuddet.

Hilsen Githa

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

nyselvstændig:

hejsa

 

jag har disken og papir holder

disken er fra porsa i hvid og med glas og glas hylder, så du kan ligge noget af legetøjet inde under disken så folk kan se det

nypris 8000 kr. pr. stk.

du kan se den på porsa.dk under deres katatalog og der kommer den midt på siden med flere elementer, en rigtig flot disk.

 

du kan få begge til en god pris

hilsen

thomas

 

Tak, men vi har selv lavet en kanon lækker disk og gavepapirsholder har jeg lige bestilt.

Men hvad er det for en du har og hvad er prisen for den?

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)