Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ApS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen af jer som kan give mig "opskriften" på opstart at virksomhed/ApS. Jeg tænker på SE nr. krav til dokumentation osv. osv. Ideen ligger fast ligesom finansieringen.

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du skal have fat på en advokat der kan stifte det for dig. Normalt indbetaler du bare kapitalen til advokaten, og så ordner han det med Skat (Erhvervs og selskabsstyrelsen). Normalt gør han/hun det online så du får cvr.nr. med det samme.

Det er lidt forskelligt hvad de tager sig for ulejligheden, men kender du en god advokat kan du slippe med et par tusinde vil jeg tro.

Morten

www.skolesmart.dk

Fra hundige
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er normalt lidt billigere hos revisoren, mange af dem kan også stifte ApSer samt A/S er

 

mvh

per

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du har også mulighed for selv at oprette dit Aps. Du behøver altså hverken advokat eller revisor. Du må dog sætte dig grundigt ind i reglerne, hvis du er totalt på bar bund og gerne vil ordne det selv.

Prøv at gå ind på www.eogs.dk (erhvervs og selskabsstyrelsens hjemmeside, hvor du også opretter dig )

Mvh Miriam

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg efter "opstart af aps" i søge funktionen her på amino - så kommer der rigtig mange gode tråde omkring dette emne. Med masser af brugbar information.

Selvskabsloven er blevet lavet om så jeg mener at her efter nytår kan man starte et aps for 80.000 kr i stedet for nuværende 125.000 kr.

Jeg ved dog ikke mere om den nye vedtagede lov endnu. Men det der 100 % andre aminoer der gør.

Peter revisor her inde, ved jeg har næsten lige omtalt det i en anden tråd.

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv jurition.dk - de tager kun 2500 + moms og er super professionelle.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)