Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til webbureau ???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg har tænkt lidt over mit navn www.WebSilent.dk - syntes måske ikke at det klinger så godt. Derfor har jeg nu overvejet et nyt navn - men kan bare ikke komme på et?

Har i et forslag til et navn. Det skal være til et webbureau, som hovedsageligt udvikler på egne projektet - og administrerer egne sites (lidt ligesom www.freeway.dk). Udover det vil vi også lave lidt grafisk/online til kunder ;-)

Ser frem til at få nogle forslag...


// Jesper Skov

 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal dine projekter bevæge sig inden for en eller flere bestemte genrer?
Som jeg husker det, så startede Freeway med nogle gratis services, hvorfor et navn med Free gav god mening.


Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej - der er faktisk ikke en bestemt genre, lidt bredt udvalg faktisk!

// Jesper Skov

 

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-08-2006 11:14:16
Forfatter:Jesper Skov
Hej Aminoer.
Jeg har tænkt lidt over mit navn www.WebSilent.dk - syntes måske ikke at det klinger så godt. Derfor har jeg nu overvejet et nyt navn - men kan bare ikke komme på et?


Hej Jesper. Vil give dig ret i at det måske ikke er det mest snedige navn med silent i kombination med web. Virker lidt som om at det du laver er anonyme, diskret løsninger, som ikke skal ses/høres. Vil du lave freeway ting, er det jo det direkte modsatte du vil signalere
...overvej iøvrigt om dine løsninger skal bære dit eget navn, eller du vil kalde dem andre ting som fx freeway gør.

Da jeg skulle finde vores navn (for 3½ år siden) var det en proces der tog evigheder. Det skulle være kort, virke på DK og UK, måtte gerne hinte lidt om hvad vi laver... Og domænet skulle være ledigt. Især den sidste var svær.
Vil anbefale dig en masse gule lapper, og en blyant, og så bare komme igang med brainstorming. Nogenlunde sådan jeg fandt frem til netMedia.dk - hvilket jeg naturligvis syntes er helt fantastisk

- Hvad skal navnet signalere
- Hvem er dit kunde segment
- Skal det være geografisk betonet
- Skal det være rettet mod en bestemt branche
- Spørg andre hvad de tror navnet betyder

osv osv osv...

Held og lykke med det.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for det - det vil jeg overveje ;-)

// Jesper Skov

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Har tænkt en del, men har svært ved at ramme plet - så send endelig jeres forslag ;-)

// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)